כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

גלן יוז, הסולן של Deep Purple חוזר לתל אביב

גלן יוז, מי שנמנה על הרכבה של להקת הרוק המיתולוגית דיפ פרפל בשנות השבעים ובעצם נחשב לאגדת רוק בעצמו, יגיע לישראל להופעה אחת, אשר תתקיים בתאריך 23 בנובמבר במועדון בארבי בתל אביב. כל הפרטים וכרטיסים.

גלן יוז, דיפ פרפל, בדרך לתל אביב

הגעתו של גלן יוז לארץ הינה כחלק מסבב הופעות בטייטל Deep Purple Classics, עימו הוא רץ לאחרונה אשר כולל מן הסתם ובעצם במכוון את להיטיה של הלהקה במיוחד מהאלבומים בהם נטל חלק – Burn בשנת 1974 ו- Stormbringer משנת 1975.

כך הכריז גלן יוז על בואו לתל אביב בחשבון הטוויטר שלו

כזכור גלן יוז ביקר בישראל בשנת 2012 ואף קיים מופע במשכן אמנויות הבמה – בית האופרה, באותו מעמד הבטיח כי הוא עוד יחזור לכאן, כעת הוא מבקש לקיים את הבטחתו.

גלן שהחל את הקריירה המוסיקלית שלו במסגרת הרכב הרוק Trapeze הצטרף ללהקת דיפ פרפל במקומו של נגן הבס רוג'ר גלובר אולם הוא ביקש להוכיח עצמו גם כזמר וסולן, יחד עם גלן הצטרף ללהקה הזמר הסולן דיויד קוברדייל וכאשר שני אלו מתחברים לג'ון לורד המנוח, ריצ'י בלקמור  ואיאן פייס הם השיקו שני אלבומים שהפכו חלק מהמיתוס האולטימטיבי במצעד הלהיטים של דיפ פרפל, באותה עת הלהקה בצעה את השירים עם שני הסולנים יחדיו, עניין ששידרג את היצירות.

אחרי שעזב את דיפ פרפל גלן יוז הצטרף לתקופה קצרה לבלק סאבאת, מאוחר יותר בעקבות התמכרות לאלכוהול הוא סבל מבעיות בריאותיות אולם בשנת 1991 הוא יצא מהמסלול של ההתמכרות וחזר ליצור מוזיקה והשיק 14 אלבומים.

על הבאתו לארץ של גלן יוז אמונים ישי שוורץ מחברת ההפקות "רייבן מיוזיק" ויורי לשב מ"סטנדרט פרודקשן".

מכירת הכרטיסים החלה היום, מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 229 שקלים, ולאחר מכן יעלה 269 שקלים. כאן הם נמכרים.

 

קבלו הצצה לאחת מההופעות במסגרת הסבב הנוכחי

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. שלום.
    שכחת אלבום come taste the nand
    מ1975 יחד עם טומי בולין כגטריסט לאחר עזיבתו של בלקמור. באלבום זה יוז כתב ושר לא מעט שירים..
    בנוסף פרוייקט מצויין black country communion

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא