כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

הופעתו של חנן בן ארי בשדרות נדחתה

דחיית המופע בעקבות המצב הבטחוני, כל הפרטים

היום אמורה הייתה להתקיים הופעה גדולה של חנן בן ארי בשדרות אל מול 5,000 איש. לאור המצב הבטחוני האמן התבקש לדחות אותה.

כך הגיב חנן בן ארי  – "הייתי אופטימי ורציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף היום. אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו חיים בה נתבקשנו לדחות את המופע בכדי להימנע מסיכון של יותר מ-5000 איש באזור אחד פתוח בשדרות. אנחנו עובדים מול המועצה על מועד חדש ונעדכן בהקדם. תזכרו שעם ישראל חי! מחכה לפגוש אתכם בקרוב מאוד ❤️ חנן"

כך עיריית שדרות – "תושבים יקרים מועדים לשמחה. בימים האחרונים שגרתנו הופרה על ידי ארגוני הטרור, בית נפגע ותושבים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. אנו נמצאים בימים מתוחים מבחינה ביטחונית ולכן, עם כל הרצון הגדול שלנו לחגוג את פסח עם האמן המצוין חנן בן ארי במופע באצטדיון העירוני, הנחה אותנו מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, שלא לקיים את המופע על מנת לנקוט במשנה זהירות. אנו נבדוק מול חנן בן ארי אפשרות להגיע במועד אחר ובכל אופן כלל רוכשי הכרטיסים יפוצו לאחר חג הפסח. אנו מזמינים אתכם לפסטיבל "מפה ומצה" בבית המייסדים היום ומחר, לפסטיבל "פסח אדמה" במרכז שדרות אדמה עד יום שלישי ולמשחקיית שדרות הממוגנת שמחכה לכם ולילדיכם. בתקווה לימים שקטים ומהנים והמשך חג שמח, עיריית שדרות.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא