כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ז'אן מישל ז'אר מגיע לקונצרט במצדה

 ז'אן מישל ז'אר, הנחשב כאחד מחלוצי המוסיקה האלקטרונית ואחראי לכמה אלבומי מופת בתחום יגיע למופע חד פעמי על הר המצדה בים המלח בתאריך 6 באפריל. כל הפרטים.

ז'אן מישל ז'אר. צילום: עמוד טוויטר רשמי
ז'אן מישל ז'אר. צילום: עמוד טוויטר רשמי

לפני כשנה וקצת שמעתי לראשונה על כוונתו של המוסיקאי (שאלבומיו החשובים בפורמט ויניל יושבים במקום של כבוד בספריית המוסיקה האישית שלי…) לערוך מופע בישראל, אז דובר על מופע שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים כאשר חלק מהתפאורה וכלי הנגינה השונים יוצבו מעל חומות העיר העתיקה, רעיון גרנדיוזי שככל הנראה נגנז בשל המצב הבטחוני באזור.

הבוקר ניתן לפרסם כי אתר הר המצדה נבחר על ידי ז'אן מישל ז'אר למקום בו יקיים את קונצרט הראווה הפומפוזי שלו בישראל, כאשר המטרה המוצהרת היא העלאת המודעות העולמית למצבו של ים המלח הנחשב לאחד מפלאי עולם.

אתר המצדה יהפוך למשך יממה אחת לעיר עתידנית עם אלמנטים הפקתיים מהמורכבים והחווייתיים אליהם נחשף הקהל הישראלי.  הבמה תוצב במרכז הנוף ההררי ומלפניה ייבנה אמפיתאטרון יוקרתי עם מפלסי צפייה מופרדים, מפנקים ומאובזרים.

ז'אן מישל ז'אר ידוע בבניית במות מטורפות בעולם, לראשונה בחר לייצר את המופע עם צוות בימוי והפקה מקומי. למעלה משנה של עבודות תכנון ופיתוח משותפות בין צוות הפקה שמורכב ממובילי הענף הישראלי ונציגי ז'אן מישל ז'אר, סיירו ובחנו את האתר לקיום המופע המיוחד הזה.  מטעמים טכניים ודרישות מופע מורכבות לקח זמן מה לפצח את אופן הבנייה והתפאורה על רקע ההרים  ולעצב מהיסוד את האתר כפי שלא נראה בעבר ובאופן חד פעמי למופע זה.

מפת הסדרי הישיבה
מפת הסדרי הישיבה

אתר המופע יעוצב כמנחת עתידני שעוטף את הבמה, עם תוספות של מפלסים מבודדים ומאובזרים, כאשר לכל מפלס מדרגת מחיר ושירות נפרד עם זוויות צפייה מלאות.

הבמה הנפרסת על כ 1000 מ"ר מהווה נושא בפני עצמו שכן מדובר במודל חדשני ביותר של קונסטרוקציית במה שנבנית במיוחד למופע זה. במת הענק, משוכללת וייחודית מסוגה בעולם, תרחף באוויר כהזיה אופטית ותאתגר את כוח המשיכה, ומכאן השם של המופע Zero Gravity. הבמה תאכלס תפאורה, אפקטים מיוחדים, מערכות קול ותאורה שתדליק את המדבר.

תכלס – כרטיסים ומבצעים:

הפקת המופע נערכת לקליטת מעריצים מכל העולם ובתי המלון בארץ ובים המלח בפרט נערכים בהתאם. חברות תעופה באירופה ובישראל מציעות חבילות " JEAN MICHEL JARRE IN ISRAEL " הכוללות שהייה +טיסה+ כרטיס למופע, כמו כן, עשרות כלי תקשורת מרחבי העולם יגיעו על מנת לסקר את המופע עצמו.

מושבים ומחירים:

המתחם יבנה בצורת מפלסים פנורמיים , כאשר כל מפלס יתומחר ע"פ השירותים הנלווים.

חשוב לציין כי רוכשי הכרטיסים, מכל מדרגות המחיר, ייהנו מזוויות צפייה וחווית שמיעה רב ממדיות.

רכישת כרטיסים – (החל מ 490 ₪  עד 3000 ₪ על פי המיקום) המכירה תחל מהיום בשעה 12:00 באתר   או בטלפון  *2207, חבילות שלמות בטלפון *5758.

אטנדו את האיוונט הרשמי.

 

 

וכך זה נראה ונשמע במונקו

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. תודה מתרגש😎

    בתאריך 16 בינו' 2017 06:56,‏ "הבלוג של יובל אראל" כתב:

    > yuvalerel posted: " ז'אן מישל ז'אר, הנחשב כאחד מחלוצי המוסיקה האלקטרונית
    > ואחראי לכמה אלבומי מופת בתחום יגיע למופע חד פעמי על הר המצדה בים המלח
    > בתאריך 6 באפריל. כל הפרטים. לפני כשנה וקצת שמעתי לראשונה על כוונתו של
    > המוסיקאי (שאלבומיו החשובים בפורמט ויניל יושבים במקום ש"
    >

  2. ראיתי אותו לפני כמה חודשים.
    ממש ממליצה על ההופעה שלו.

    אני מודה שחלק מהשירים שלו טיפה התיישנו, אבל העובדה שהכל נוצר בשנות ה-70 כשכל המוזיקה האלקטרונית הייתה בחיתולים, פשוט מפעימה.
    המילה המרכזית שתיארה את ההרגשה שלי כלפיו בהופעה שהוא חלוץ (Pioneer).

    דוגמית מההופעה:

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא