כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

חוגגים עם Anthony B

שגריר הרגאיי והדאנסהול Anthony B מגיע להופעת חצות במועדון בארבי, יארח את נמרוד רשף, חני מסלה וראס דניאל, כרטיסים זמינים

בקיצור למביני עניין – זמר הרגאי והדאנסהול קיית' בלייר או כפי שהוא מוכר ברחבי העולם – Anthony B, חוזר לישראל למופע שיתקיים החל מחצות בליל שישי 30 בספטמבר במועדון בארבי בתל אביב.  Anthony B המוכר ואהוב על קהיליית הרגאי המקומית ילווה בידי להקת כח רסטה עם עמית שגיא ויארח את נמרוד רשף (שבק"ס), חני מסלה וראס דניאל (אריות המדבר).

כרטיסים זמינים כאן

ולמי שצריך תידרוך מקדים – אנתוני בי, בן 46, יליד ג'מייקה, איש תנועת הראס טפרי, הוציא עד היום יותר מ-20 אלבומים ומאות שירים, חלק מהם בהפקת פילוני (שבק ס), הוא נחשב למהפכן שחרט על דגלו התעוררות, מחאה ומודעות חברתית, נגע בגבהים וכבש פסגות שבודדים מעמיתיו הגיעו אליהם. אנתוני אמון על מספר לא מבוטל של ריליסים איכותיים והמנונים ששורפים רחבות ומתנגנים בכל פינה בעולם. שיתף פעולה עם אמנים כמו סיזלה, קפלטון, מרלון אשר ועוד רבים וטובים.

היום אנתוני לא מפסיק לשחרר מוזיקה, במודעות עצמית יוצאת דופן, הוא מצליח לשלב את עצמו ואת מה שמייצג, עם תמהיל מודרני יותר שמתאים גם לדור החדש של קהל הרגאיי והדאנסהול מסביב לעולם.

אחרי שביקר כאן לאחרונה בערב שהוקדש לציון יום הולדת 75 לבוב מארלי המלך הוא חוזר פעם נוספת לישראל בתאריך 30 בספטמבר ויגיע בפעם הראשונה למועדון הבארבי בת"א! צפוי לנו לילה בלתי נשכח, שיתחיל מאוחר וייגמר מוקדם בבוקר. המופע הוא מופע להקה חי וילווה ע"י ההרכב הישראלי הותיק – כח ראסטה.

על האורחים:

נמרוד רשף – נימי נים (שבק"ס)
מאבות המזון של הראפ בארץ, מגיע חם מתמיד לאחר מופע האיחוד של הלהקה, לא צריך להכביר במילים.

חני מסלה – כוכבת עולה בעולם הדאנסהול והאפרוביטס בישראל עם להיטים בעלי מאות אלפי צפיות ברשתות, שירים עם מסרים פמיניסטיים וחיבור לתרבות של שורשיה (אתיופיה), אלבום חדש בדרך.

ראס דניאל – אבן דרך בתרבות הרגאיי בארץ, יתארח לצד אנתוני בליווי הלהקה.

לפני ואחרי:

מסיבת רגאיי ודאנסהול מהחימום לפני ההופעה ועד השעות הקטנות. על העמדה: ריאליטי (איימאר סאונד), סמואל בירסאו, ניו זאיון סאונד וקור-דאדא

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא