כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

מוזיקה בצל מגיפת הקורונהסיקור הופעות
כולל וידאו

השגרה החדשה – הופעות של מיטב האמנים בשידורים חיים ברשתות

גם אמש התקיימו שלל הופעות של אמנים ישראלים בשידור ישיר לקהל הרחב באמצעות הרשתות החברתיות, צפו

כמעט ומתחילים להתרגל למציאות החדשה, עוד ערב של התכנסות בבתים לעמישראל, האמת שמעבר לארוחת ערב או משחקי חברה וקופסא כל שנותר הוא לברוח משידורי החדשות שלא עושים טוב לאפחד ולזפזפ לרשתות החברתיות, חלקם הגדול של המופעים שנערכו אמש נכללים כאן בפוסט דיווח מהשטח, אכן שיטוט בבלוגוספירה שמניב מופעים, לחצו פליי.

מיקה הרי

הזמרת והיוצרת מיקה הרי הייתה אמורה לחגוג את השקת אלבומה החדש במופע השקה בבית היוצר שבנמל תל אביב, בשל המציאות החדשה היא אומנם לא ויתרה על המופע, הוא שודר בלייב מבית היוצר. לצידה של מיקה ערן ויץ בגיטרה וניהול מוסיקלי, יונתן לוי בבס ואורחת מיוחדת – עידית מינצר בחצוצרה.

 

גיא ויהל

אחרי שיהל דורון מהצמד האהוב "גיא ויהל" פנה באמצעות הרשתות ואמצעי התקשורת במחאה אל מול התנהלות הרשויות לאוכלוסיית העצמאים וביניהם גם האמנים הוא קיים אמש את הבטחתו ויחד עם שותפו לצמד גיא מנטש הם קיימו מופע מתוך האולפן הביתי שלהם אשר שודר לציבור הרחב באמצעות הרשתות החברתיות.

 

עברי לידר ותומר מייזנר

מאז שמדינת ישראל החלה להתכנס ולהסתגר, הזמר והיוצר עברי לידר חשב על האפשרות לתרום את כשרונו לטובת הרמת המורל הלאומי ואמש, עברי יחד עם תומר מייזנר, בתמיכה כלכלית של חברת פרטנר מפעילת האפליקציה Partner TV, קיים מופע ללא קהל במועדון רדינג 3, מסיבה "מרימה" עם שלל להיטים קצביים אשר שודרה בלייב בערוץ 10 בפרטנר tv ובעמוד הפייסבוק של פרטנר ושל עברי לידר. (המופע מתחיל מדקה 11 ואילך – הזיזו את העכבר על פס הזמן)

 

אייל גולן ונסרין קדרי

גם הסצנה הימתיכונית לא שקטה על שמריה כאשר הזמר אייל גולן אירח בסלון ביתי את הזמרת נסרין קדרי שקיימו מסיבת קריוקי מתועדת לשמחת הצופים, האירוע שודר במקביל גם בעמודי האמנים בפייסבוק וגם בערוצי היוטיוב שלהם. היה שמח.

 

מוניקה סקס

להקת מוניקה סקס התארחה בשעות הערב באולפן המשותף שרשת זאפה הקימה בסניף בהרצליה בשיתוף ערוץ קשת 12, המופע של מוניקה סקס שותף בעמוד הפייסבוק הרשמי של הלהקה לרווחת הצופים, צפו.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא