כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה
כולל וידאו

ההופעות חוזרות שוב – הפעם באילת

שר התרבות והספורט חילי טרופר העביר מתווה חדש למשרד הבריאות על פיו יחל פילוט הופעות באילת שהוכרזה כ"אי ירוק" מול סיכוני הקורונה.

משרד התרבות והספורט העביר אל משרד הבריאות מתווה המסדיר את הדרכים לפתיחת מתחם הופעות בעיר אילת כפילוט ראשוני. המתווה שפרטיו המלאים טרם פורסמו עוסק בבסיסו בכל התנאים והמגבלות שהושתו במקור במתווה הקיץ לאותו עניין עת נפתחו מספר מתחמי מופעים תחת כיפת השמיים, זה כולל רכישת כרטיסים מקוונת המתאימה מיקומי הושבה (ישיבה בלבד) בקפסולות של עד 20 איש כל אחת ובהגבלה מראש של כמות הקהל היכול לאכלס את המתחם, כניסה מבוקרת ומופרדת, שמירת מרחק עד 2 מטר, עטיית מסכות וכמובן איסור עמידה או תנועה במהלך האירוע עד סיומו ואז יציאה בהפרדה מוסדרת.

כזכור במתווה הקיץ נרשמה הצלחה אולם היו מספר אירועים במהלכם למרות כל המגבלות חלק מהציבור לא שמר על הכללים, נושא שהוביל בהמשך לקטיעת המשך הפעילות לפי המתווה. למרות שלא הוכח כי היו מקרי הדבקה במהלך המופעים.

מלשכת שר התרבות והספורט נמסר הבוקר כי – "הנושא עוד בבדיקות מול משרד הבריאות, בשאיפה להקים מתחם פיילוט ראשוני באילת להופעות תרבות, במידה והפיילוט יצליח יורחב למקומות אחרים וגם בתוך אילת".

כזכור פסטיבל הג'אז בים האדום אשר נקבע להתקיים, על טהרת האמנים המקומיים, בחודש נובמבר ב"פארק הטרמינל" שיפתח במקומו של מתחם שדה התעופה הישן באילת, נדחה בשל המגבלות והפקת הפסטיבל ממתינה כעת להחלטות כאשר היעד הבא הוא חודש פברואר 2021. מכל מקום נראה כי כעת, על פי המגמות משרד הבריאות, מתחמי המופעים עצמם יועתקו אל חצרות המלונות ויהוו חלק מחבילות הנופש, בקיץ האחרון התקיימו באילת מופעים מהסוג הזה במסגרת Isrotel Balcony Beat, חלקן מול מרפסות החדרים וחלקן בקפסולות על שפת הבריכה, בין האמנים שהופיעו בקיץ נמנים עידן רייכל, אייל גולן, הפרויקט של רביבו, ברי סחרוף, אברהם טל ואחרים.

הידיעה הראשונית אודות הפיילוט הצפוי פורסמה אמש בידי ניר יהב ושגיא בן נון מוואלה, היום יתפרסם ראיון נרחב עם השר חילי טרופר העונה גם בנושא הזה במגזין וואלה!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא