כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 23.01.2014

שירים, סינגלים, קליפים, אלבומים שעשו את השבוע החולף. 

the Blog is a DJ
the Blog is a DJ

זה היה פס הקול עבור הבלוג, עוד אסופה מוזיקלית שחצתה את השבוע, השירים, האלבומים. לשלל ההופעות המומלצות של הבלוג לחצו כאן.

 

אורי בראונר כנרות UBK Desert Love

אורי בראונר כנרות, המוכר כגיטריסט והזמר של הרכב הרוק הבלקני בום פם ובקצרה מכונה UBK עומד להשיק אלבום חדש, השבוע הוא שחרר את הסינגל Desert Love שכמובן תועד במופע מיוחד בידי הבלוג, אז לקוראים כאן יש את הפריווילגיה לצפות בו במופע. ובכלל UBK יופיע בתאריך 31.01 באוזןבר.

 

שאנן סטריט –   July

 שיר ראשון מתוך אלבום סולו חדש לשאנן סטריט שכתב וחווה אלברשטיין הלחינה. שיר מתוך אלבומו החדש שיושק בחודש הבא המוקדש למאבקה של אחותו הצעירה שהלכה לעולמה לפני שמונה שנים בעקבות מחלה קשה.

כך שאנן על השיר והאלבום: "ממרחק הזמן ברור לי כעת כי משהו בי הבין, כבר אז, שאני חייב לתקוע תורן בלב סערת הטירוף. להחדיר הגיון בשיגעון. ואני בחור יסודי. שיטתי. אז עבדתי במתודיות. במשך כל חודש כתבתי שיר אחד. תיעדתי את מצבי. חלקתי עם המחברת, ואחכ עם המחשב, את כל מה שעבר עליי ולא חסכתי פרט. העבודה על "הכל לטובה", התפרסה על פני כשמונה שנים תמימות, לקחה ממני המון אבל נתנה לי את הכול. כעת, בתום העבודה אני מקווה ש 'הכל לטובה' ייתן גם לכם."

 

מאור נאויMISTAKE

מאור נאוי, זמרת-יוצרת, משיקה סינגל קליפ שני 'Mistake' מתוך אלבומה, אותו מפיק מוזיקלית שמוליק דניאל. זהו השיר הראשון שכתבה באנגלית והיווה כטריגר להמשך הקלטת אלבום מלא. השיר עוסק בהתמודדות המורכבת שמציפה אחרי בחירות או "טעויות מתוקות" שלפעמים חייבים לקחת בשביל להרגיש יותר חיים. את מימון הפקת האלבום גייסה מאור באמצעות פלטפורמת HeadStart והשבוע הגיע הפרוייקט לכדי  100% מימון, מאור ממשיכה את השלב השני של הגיוס, שיעדו 110%.

 

דניאלה פיק – More Or Less

הזמרת דניאלה פיק משיקה בימים אלו את הסינגל החדש שהלחינה וכתבה. מילותיו עוסקות ברגשות, במערכות יחסים, אהבות, פרידות, מעגלים החוזרים על עצמם לאורך החיים. הפעם קורצת דניאלה אל מעבר לים. שירה, מילים ולחן: דניאלה פיק. הפקה מוסיקלית, עיבוד ותזמור כלי מיתר: לוי בן-ברוך. פסנתר: לוי בן-ברוך. צ׳לו: מאיה בלזיצמן.

 

דודו טסה – לשים ת'ראש

זהו סינגל שני מהאלבום החדש והמסקרן של דודו טסה. לשים ת'ראש הוא שיר רוק כמו ששיר רוק צריך להיות עם כל הרבדים, האנרגיות והכריזמה המאפיינים את דודו טסה. בתאריך 7/2 דודו ולהקתו יופיעו במועדון הבארבי ובתאריך  4/3 יעלו בהפקה חד פעמית את "דודו טסה והכוויתיים"  בתיאטרון נגה. בסוף מרץ יטוסו לסיבוב הופעות ראשון בארה"ב שיכלול הופעה בפסטיבל SXSW היוקרתי.

 

בעז שרעבי – אמונה

סינגל חדש לבעז שרעבי, מתוך אלבום חדש שייצא במהלך חודש מרץ 2014. השיר העוסק בכוחה וחשיבותה של האמונה בחיינו ככוח מחזק, מניע, בונה, מרפא ומשיג מטרות. נכתב בידי עמית צח והולחן במשותף בידי בעז שרעבי ועמית צח.

 

מיכה ביטוןכמו מים

סינגל חדש מאלבומו החמישי של מיכה ביטון הצפוי לצאת בחודש אפריל, בהפקתו המוסיקלית של פטריק סבג. האזנה נעימה

  

אלון אולארצ'יק ויהודית רביץ – לא רואה אותך

אלון אולארצ'יק והמוזיקאי אלעד אדר חוברים ליהודית רביץ בשיר שני מתוך "יום אחד"- אלבום שירים משותף לאלון אולארצ'יק ולאלעד אדר. השניים משתפים פעולה שנים רבות. את השירים כתבו אולארצ'יק ואדר במשותף במהלך השנה האחרונה, כאשר אדר אחראי על העיבודים וההפקה המוזיקלית. מופע ההשקה של האלבום יתקיים בתאריך  5.3 בזאפה הרצליה, יהודית רביץ תתארח.

 

רות דולורס וייס – אני אבער \ לאבד הכל

רות דולורס וייס, אחת היוצרות המרתקות והמיוחדות בנוף המוסיקה הישראלי של השנים האחרונות בסינגל ראשון וכפול מתוך אלבום חדש שיצא בקרוב – אני אבער ולאבד הכל. מילים ולחן : רות דולורס וייס. משתתפים : עוזי פיינרמן, יהוא ירון, ספי צזליג, נועם ישראלי, אבנר קלמר, אופיר ונדר.

רות תצא לסבב הופעות החל מהחודש הבא – 11/2 – תמונע, ת"א, 5/4 – בארבי, ת"א (הופעת השקה), 10/4 – צוללת, ירושלים

 

לא דובים – אינשאללה

חברי ההרכב המטורף "לא דובים" סוג של פוואר Fאנק וגרוב פסיכי משיקים מיני אלבום חדש "אינשאללה", תנו לו להתנגן, כל שיר יותר מופרע מקודמו J

 

ספיידרמאכער – SYNTHETICO

בסוף שנות התשעים פעל, בתל אביב ובברלין, הרכב טריפ הופ בשם ספיידרמאכער, הלהקה הקליטה במהלך 1998 את האלבום SYNTHETICO ששילב אלקטרוניקה וביטים של דראם אנד בייס וטריפ הופ בשירי רוק אפלים וגותיים. החודש, באיחור אופנתי של כמה שנים, יצא לרשת האלבום של ההרכב ובמקביל חברי ההרכב גיל בסרב, גיא שטרנברג, תום ברגר, איתן רדושינסקי וחגי פרשטמן יחברו פעם נוספת בתאריך  13.2 לערב מחווה מיוחד להרכב שיתקיים בלבונטין7.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא