כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

יהלי סובול רץ רחוק

מופע השקת האלבום "ריצות ארוכות" של יהלי סובול, חמישי, 02.03.2017, מועדון בארבי, אורחים – אסף אמדורסקי ואלון עדר. אליצור ראובני הגיע למופע ומביא את המראות והקולות.

יהלי סובול, ריצות ארוכות. צילום: אליצור ראובני
יהלי סובול, ריצות ארוכות. צילום: אליצור ראובני

בשיר הנושא של אלבומו החדש "ריצות ארוכות" מבקש יהלי סובול, הבן של (יהושוע), הסולן של (מוניקה ס.) ומוסיקאי יוצר ומבצע ואף סופר (!!!) לנתח את המצב הנוכחי, ילד רוקר בן 45, אמצע החיים, נשוי פלוס שניים שגייס את הכסף להפקת האלבום באמצעות פניה לקהל המאזינים ליטול חלק דרך פלטפורמת "הדסטארט", חש כי שיני הזמן מתחילות להישחק, עניין די טבעי למי שהוא כבר לא ילד בן 18 שמשתולל עם גיטרה ברוקנ'רול לילי.

על האלבום הנוכחי "ריצות ארוכות" עבד יהלי בין לבין, פרויקטים שונים, מוניקה ס. ספרות ועוד זה לקח פרק זמן של שמונה שנים מאז שהשיק את אלבומו הקודם שהופק בידי רע מוכיח ועד שאסף אמדורסקי נטל על עצמו את הפקתו של האלבום החדש, הן מרחק הזמן והן הדמויות השונות עשו את שלהן, תבלינים שנטמעו אז עברו שינוי טבעי ומתבקש.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

את השקת האלבום ביקש יהלי לציין בחגיגה במועדון המוגדר כבית של הרוק הישראלי, בארבי, לא כל אחד מרשה לעצמו לערוך את חגיגת ההשקה שם ובכלל. כשהוא מצרף ללהקתו את אמדורסקי ועדר כחברים אורחים למופע, ניצב יהלי סובול אל מול קהל המאות שמילא את המועדון והגיש לביצוע שורת שירים שכללה טעימות מהאלבום לצד חומרים מוקדמים ואיך אפשר בלי קלאסיקות של מוניקה ס.

ערב שכולו חגיגה לקהל האוהדים, מכבדים, חברים, משפחה ובכלל. יהלי כבר לא ילד, יהלי כבר איש בוגר, בגרות שמביאה עימה איכויות המשתבחות כיין אדום נדיר.

 

וידאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא