כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טל רמון – אהבה

בדרך לאלבום חדש משיק טל רמון שיר חדש - אהבה, האזינו

שלוש שנים לאחר יציאת אלבום הבכורה של טל רמון "דמות", הוא עומד לסיים את עבודתו על אלבום חדש – "עוד לא נגמר". בשיריו לוקח טל רמון את המאזין לטיול במסע חייו, הגשמת חלומות, אהבה, התמודדות עם האובדן בחייו, מערכות יחסים וחוויות שאסף לאורך הדרך. האלבום החדש מוקדש לאמו של טל, רונה רמון ז"ל. לצד הכתיבה וההלחנה של טל מצטרף צח דרורי המפיק המוזיקלי.

הבוקר משחרר טל רמון שיר נוסף מתוך האלבום החדש – "אהבה". כך טל על השיר החדש –"השיר מדבר על המלחמה שבין אהבה טהורה ונקייה לבין אהבה נסתרת עם משאלות לב של תשוקה ומסתורין. לתת הצצה לצדדים הפחות מדוברים של אהבה. הצדדים המסתוריים, איפה שהגבולות מטושטשים, החלקים שלא רואים ביום יום. אהבה יכולה להשתנות ולקבל גוונים אחרים. השיגרה נשברת והשאלות מגיעות. מה עושה לנו טוב מה עושה לנו רע. מה אנחנו רוצים בכלל. להתרגש לשמוח. הלב רוצה לממש את עצמו בלי מחסומים ומסכות. את השיר מלווה קליפ המנסה לחשוף את הצופים לצד המילים ליחסים שונים של אהבה. מאהבה עצמית מול המראה (נועה רמון) לאהבה של קשר שנפרם פתאום (תמר רדה ואיתן פורת) או אהבה של זוג שמצרף זר לתוך האינטימיות המשותפת (דניאל כהן והדר מיכאלוביץ כהן)"

על הקליפ אחראי רן יחזקאל.

טל רמון מעלה מופע חדש – "עוד לא נגמר" המופע הראשון יתקיים בתאריך 28/07/21 במועדון לבונטין 7, פתיחת דלתות: 20:00

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא