כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אנקה שר סינטרה

אחד מהזמרים הוותיקים ואחד מידידי העם בישראל, פול אנקה, חוזר פעם נוספת (כבר הפסקנו לספור…) למופע שיתקיים בתאריך 11 ביולי בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ויוקדש לשיריו של פרנק סינטרה. כל הפרטים.

פול אנקה, חוזר לישראל. צילום יח"צ
פול אנקה, חוזר לישראל. צילום יח"צ

אכן, הזמר פול אנקה חוזר לישראל להופעה חדשה מיוחדת ומרגשת במיוחד – "אנקה שר סינטרה" במהלכה יבצע אנקה את הקלאסיקות הבלתי נשכחות שלו, לצד מיטב שיריו של פרנק סינטרה ובכך ינציח באופן ראוי ומכובד את אחד הכוכבים הגדולים של המאה הקודמת. בדרכו שלו.

פול אנקה, אחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה, שכתב בגיל 16 את הלהיט המיתולוגי שלו "דיאנה" על הבייביסיטר שלו, חוגג השנה 60 שנות קריירה עם למעלה מ 600 שירים שכתב, 126 אלבומים וכמעט 100 מיליון מכירות שיא ברחבי העולם, מפרסם בכל הזדמנות, ששום דבר לא נגע בקצה ההשפעה של השיר הכי גדול שכתב במהלך חייו My Way ומעולם לא התחרט שלא לקח את השיר לעצמו, וזה הדבר שהיה נכון לעשות.

השיר My Way שמילותיו נכתבו ע"י פול אנקה,  פורסם לראשונה בשנת 1969 בביצועו של פרנק סינטרה  ונראה שיישאר אתנו לנצח.                                                                                        

לכרטיסים: קופת תל אביב 2207 *

המכירה לקהל הרחב תחל ביום שלישי 5.3.19 בשעה 08:00

*הטבה מיוחדת לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" אל על , ומחזיקי כרטיס אשראי fly card

מחירי  הכרטיסים: החל מ- 275 ₪  ל-1250 ₪ , בהתאם למקום הישיבה.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא