כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

The Paz Band – Scratchin' My Bones

השיר החדש של The Paz Band הוא הצגה שלמה, קברט של רוקנ'רול - Scratchin' My Bones

אחרי יציאתו של האלבום – Down the Rabbit Hole בשנת 2016 והאלבום – Supply & Demand בשנת 2018, ממשיכים חברי להקת The Paz Band בעבודה על אלבום חדש שיענה לשם – Affairs Of A Heart ויכלול עשרה שירים. מדובר באלבום קונספט המתחלק לשני חלקים – המוזיקלי והוויזואלי. בשונה מאלבום רגיל שבדרך כלל אמון עליו מפיק אחד, מספר מפיקים לוקחים חלק באלבום הזה, כל מפיק אמון על שני שירים. כל השירים באלבום מקבלים ביטוי ויזואלי בצורת קליפים אשר יחברו בסופו של דבר לסיפור אחד גדול בצורת סרט.

העלילה מתרחשת בעולם פוסט אפוקליפטי בו המוסיקה היא הכוח השולט. הקליפים מתרכזים באותן שתי דמויות , שתיהן מגולמות על ידי גל דה פז, סולנית הלהקה. הדמויות הן שני צדדים שונים של אותה דמות שהופרדו. האחת מנסה למצוא את השנייה, והשנייה מנסה לברוח מהאחרת. האחת מסמלת אור וקסם והשנייה כאב וחושך. ביד מכוונת הקליפים לא יוצאים בסדר הסופי של הסיפור ולכן הטיים ליין עדיין מרגיש מאוד מטושטש. שום דבר לא באמת יהיה ברור לצופים עד שכל האלבום יצא במלואו ויוכלו לחבר את הכל לסרט אחד שמספר את הסיפור המלא.

השבוע יוצא השיר – Scratchin' My Bones, אשר הנו השיר הראשון בחלקו השני של האלבום. השיר שמילותיו נכתבו בידי גל דה פז שגם הלחינה בהפקתו המוזיקלית של ישגב דותן, מדבר על הרגע הזה שהכאב והבדידות משתלטים אבל יש תחושת בטחון מאוד גדולה והכל נראה מאוד ברור וצלול בזמן שמתחולל בפנים השינוי. את יציאת השיר עוטף קליפ שהוא חלק בלתי נפרד מהיצירה המביא את החלק הויז'ואלי לסיפור, הפעם מגלמת גל דה פז מוזיקאית בעולם קברטי ביזארי. כפי שכולנו מכירים את גל דה פז והנוכחות בימתית שלה בכל ההרכבים בהם היא פועלת ניתן לומר כי אכן הגבולות בין המציאות לדמיון, בין האמת להזיה הולכים ונמסים, גל דה פז איננה רק מוזיקאית יוצרת אלא שחקנית המגישה את כל כולה בקליפ.

כך גל דה פז עם יציאת השיר – קליפ – "כל כך שמחים לחלוק אתכםן את החלק השני מתוך האלבום החדש שלנו 💜

☠️

מקווים שבקרוב נוכל להסתכל בלבן של העיניים ולהזיע יחד שוב. תודה לצוות המדהים שלנו שבלעדיו זה לא היה מתאפשר. ותודה לכםן על כל האהבה גם מרחוק, שגם בלעדיה, זה לא היה מתאפשר""

דה פז בנד הם – גל דה פז בשירה ופסנתר, מוטי לייבל בגיטרות, רז בליצבלאו בגיטרת בס, צליל אילוז, שירי אורן ורייצ'ל סלפין בקולות רקע, יונתן לינב בקלידים ואור כחלון על התופים.

ואם לא הספקתם לחוות את השירים – קליפים הקודמים מתוך האלבום שבדרך, הנה הם כאן, תזכרו – אין סדר כרונולגי בחשיפת האלבום, העלילה והסיפור, אתם עדיין בשלב פיענוח הפאזל..

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא