כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

נפתחה ההרשמה לפסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה 2020

מוזיקאים, מהרו להגיש מועמדויות לפסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה 2020, כל הפרטים

לא מחכים שהמגיפה תעבור, עובדים מעכשיו! נפתחה ההרשמה לפסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה 2020 מבית צוללת צהובה הצפוי להיערך במהלך חודש נובמבר 2020. זו השנה האחת עשרה לקיומו של הפסטיבל המהוה מסלול קפיצה אל מעבר לים להרכבי מוזיקה ישראלים. בין ההרכבים ש"חבים" את חשיפתם הבינלאומית לפסטיבל מצויים  "לולה מארש", "נגה ארז", "אלדד ציטרין" ועוד רבים ומצויינים…

שימו לב! מתוך מאות הרכבים שנרשמים לכל אחת מהחשיפות, נבחרים לבסוף רק כ-25 לכל חשיפה. בכל שנה מוקמות 2 ועדות אומנותיות, אחת לכל חשיפה. בכל ועדה שישה חברים/ות מסצנת המוזיקה העולמית בארץ ובעולם. כל חבר/ה בוועדה שומע ומדרג את החומרים בנפרד ללא ידיעה וללא קשר עם שאר חברי הוועדה. בסופו של התהליך משקללים את תוצאות חברי הוועדה והזוכים בניקוד הגבוה ביותר נבחרים. חברי/ות הוועדה מתחלפים אחת לשנתיים ותהליך הבחירה הינו בפיקוח משרד החוץ. שמות החברים/ות בוועדה יתפרסמו במועד מאוחר יותר.

מהם הקריטריונים? ראשית מוזיקה. הוועדות מורכבות מאנשי תעשיית המוזיקה בארץ ובעולם שקודם כל מאזינים למוזיקה. בנוסף מקבלים חברי הוועדות אמות מידה לפיהם הם מונחים לבחור בהרכבים. כגון לכוון לאמנים שהם Export-ready היינו, אמנים שעומדים בסטנדרטים של חו"ל: בעלי ניסיון בהופעות, בעלי נוכחות דיגיטלית מקצועית בפלטפורמות השונות, בעלי חומרי יח"צ מוכנים, בעלי ניהול מקצועי ורציני היכול להתמודד עם חו"ל וכמובן מוזיקה שפונה לקהל בינלאומי. כל זאת מגיע בעיקר מהבנתנו ונסיוננו, מה מצפים השווקים בחו"ל ממוזיקאים/ות.

לחצו כאן כדי להיכנס לטופס ההרשמה והקפידו למלא את כל הפרטים, בהצלחה.

טעימות מהפסטיבלים הקודמים

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא