כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שירה מרגלית – מגיע לי יותר

שיר חדש של שירה מרגלית אותו יצרה כתראפיה לאהבה שהתנפצה, צפו בקליפ

מיליארדי שירים עוסקים באהבה, אהבה נכזבת, געגועים, אהוב, אהובה, נאהבים וכל צורה אפשרית להטיית המילה. רובם הוא באמת גנרי ושמאלצי ונמאסים מהאקורד הראשון, לכן ניגשתי לשיר החדש של הזמרת והיוצרת שירה מרגלית בהיסוס מה שלא אפול שוב לתוך הבור הגנרי..

אולם מסתבר שהפעם מדובר בסיפור אמיתי, אישי וכואב, אשר חוותה באופן אישי שירה בעצמה, לדבריה השיר הוא בעצם מעין תראפיה אישית – "אין לי מילים לתאר לכם כמה אני מתרגשתתתתת, שיר שהיה הרופא הצמוד ללב שלי בשנה האחרונה. השיר מגיע לי יותר נכתב כמה ימים בודדים אחרי שעברתי פרידה מאוד מאוד קשה ומשמעותית וחוויתי שברון לב נוראי , כי הפרידה הפתיעה אותי מאוד והשיר הזה פשוט נשפך ממני. הרגשתי כל כך הרבה כעס ועלבון אבל עדיין אהבתי אותו הייתי כל כך מאוכזבת וכשהוא נפרד ממני הוא אמר לי שמגיע לי יותר. הייתי אמורה להיות מוחמאת אבל מאוד נפגעתי מהאמירה הזו אבל ככל שעבר זמן הבנתי על מה הוא דיבר. הגעתי לסתיו נחמיאס המפיק עם השיר הזה. הוא ממש התלהב ממנו וישבנו באותו היום של המפגש הראשון עד 5 לפנות בוקר לעשות סקיצה לשיר. שנינו הבנו שיש קסם בשיר הזה. אני מרגישה שהשיר הזה הוא התרופה שלי ללב, הוא ריפא אותי מהכאב לאט לאט ואני מקווה שכל מי שישמע אותו והיה באותו מצב שלי יבין כמוני שמגיע לו יותר ושלא מגיע לנו להיות במקום שמרוקן אותנו ולא מעריכים אותנו."

בסוף שנת 2019 נפרדו שירה מרגלית וטל בן נון "טליסמן" אחרי מערכת זוגיות בת שנתיים וחצי., השיר נכתב על הפרידה ביניהם. השיר מצטרף לשורת שירים אותם מתעתדת שירה לארוז לכדי אלבום בכורה עליו היא עובדת בימים אלו. את הקליפ המלווה יצר אבי בן זקן

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא