כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

טיילור סוויפט ביטלה הופעותיה לשנת 2020

טיילור סוויפט הכריזה כי היא מבטלת את הופעותיה השנה בשל מגיפת הקורונה, כל הפרטים

טיילור סוויפט ביטלה את כל הופעותיה המתוכננות לשנת 2020 והודיעה על תוכניות לסדרן מחדש לשנת 2021. היו לסוויפט מספר תאריכי הופעות ברחבי אירופה, ברזיל וארצות הברית שנקבעו לקיץ הקרוב.

כך טיילור סוויפט בהודעתה  – "הלחימה בנגיף ה- COVID-19 היא אתגר חסר תקדים עבור הקהילה הגלובלית שלנו, ובטיחות ורווחת האוהדים צריכות להיות בראש סדר העדיפויות תמיד, לאור האירועים הרבים ברחבי העולם שכבר בוטלו, ועל פי הנחייתם של גורמי הבריאות במאמץ לשמור על בריאותם ושלומם של הצופים ולסייע במניעת התפשטות נגיף ה- COVID-19, למרבה הצער התקבלה ההחלטה לבטל את כל ההופעות וההופעות החיות של טיילור סוויפט השנה. . "

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא