כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דנה לפידות – ואחרי הנפילה

דנה לפידות משיקה שיר חדש - "ואחרי הנפילה", צפו בקליפ

אחרי שחגגה במוצאי שבת עם שלל אורחים במועדן רדינג 3, משיקה הבוקר הזמרת והיוצרת דנה לפידות שיר חדש – "ואחרי הנפילה". את השיר כתבה והלחינה דנה יחד עם אמה חנה לפידות בהפקתו המוזיקלית של טל פורר. הפעם יוצאת דנה לפידות מהמסגרת המוכרת של שירתה הן בנרטיב והן בסגנון המוזיקלי ומגישה שיר שונה לחלוטין – על מצע של פופ בסגמנון שנות השמונים היא מנגישה את סיפורה האישי  והחשוף, על הקצוות בין שפיות לשיגעון , קצוות שהיו חלק בלתי נפרד מחייה האישיים והמוזיקליים. בתוך השנה החולפת בה עברה דנה כמו כולנו שינויים משמעותיים בסדרי החיים היא הספיקה גם לעבור שינויים מהותיים בחייה האישים,ף זוגיות, נישואין הריון ולידת בנה הבכור תוך שהיא מספיקה בחודשים שאפשרו זאת להמשיך ולהופיע באירועים פרטיים. בתוך כל התהליכים המורכבים הללו מצאה עצמה דנה  מתמסרת לתהליך פנימי חשוף, אישי, אמיץ, כואב וחסר פשרות כמו בחייה גם ביצירתה , כתיבתה , שירתה, הפקתה ועשייתה סביב חייה בפן האישי והמקצועי.

כך מספרת דנה על השיר החדש – "אצלי כל שיר, תו ומילה הוא תמונה שקופה וחותכת מתוך חיי ומעולמי הפרטי . בחרתי לגעת בשיר הזה אחריי שנים של התמודדות אישית שלי בין קצוות של שפיות ושיגעון . זהו שיר שמספר באופן חשוף , שביר ואמיתי את הנפש שלי ואת הטלטלות שעברה זמן רב. ״ אני נמצאת בתקופה מיוחדת עבורי , בה אני בוחרת בעצמי ומחבקת את כל החלקים המורכבים בי. ונותנת ליצירה שלי לזרום בי ולשחק בי כרצונה."

על הקליפ אחראית Bite productions

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא