כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

זאפה לייב חוזרת, הפעם מעזריאלי

הפרויקט המשותף של רשת מועדוני זאפה וערוץ הטלויזיה קשת 12 עובר מפארק הירקון אל האמפיתאטרון על הגג של מרכז עזריאלי בתל אביב, המופע הפותח – קרן פלס, כל הפרטים.

כזכור במהלך הקיץ האחרון מהרגע שעולם המוזיקה קיבל את האור הירוק לחזור ולקיים הופעות, ולו גם במגבלות מסויימות, קמו כמה מיזמים במסגרתם התקיימו הופעות עם קהל שנכח בקפסולות. אחד המיזמים שהצליחו היה המיזם Back2Live של רשת מועדוני זאפה בפארק הירקון, במהלך שבוע שלם נערכו הופעות, כולן סולד אאוט כמובן, של הדליינרים – עידן רייכל, אביב גפן ועידן יניב.

אולם כפי שכולם יודעים וזוכרים הסיפור הזה נגמר והתשתיות נותרו ריקות, ההפקה עברה פאזה ונוצר שיתוף פעולה בין רשת זאפה לקשת 12 על בסיס מתחם הפארק, שיתוף פעולה שהחל עוד בימי החורף כשקשת 12 שידרה מופעים ממועדון זאפה בהרצליה.

כעת נרקם שיתוף פעולה נוסף בו הצד השלישי המארח הוא קניוני עזריאלי בתל אביב, בימים האחרונים הוקמו ואורגנו כל התשתיות הנדרשות מטעם זאפה על מנת שהופעות אשר יתקיימו באמפי הקיצי של מרכז עזריאלי ישודרו בשעות הערב המאוחרות בערוץ קשת 12 ובאפליקציות של מאקו ושל- 12N בסיוע התמיכה של בנק הפועלים, מותג הבירה גולדסטאר, ואשמורת.

כאמור המופע הראשון שיחנוך את הפרויקט המתחדש של זאפה לייב יהיה המופע של הזמרת והיוצרת האהובה קרן פלס אשר תארח את רביב כנר.

מופעים נוספים צפויים בהמשך, לפחות עד עונת הגשמים…

זאפה לייב מעזריאלי
זאפה לייב מעזריאלי

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא