כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

מוזיקה בצל מגיפת הקורונהסיקור הופעות
כולל וידאו

מימונה – הופעות ברשת

תחרות בין גופי התקשורת בשידורי המופעים בחגיגות המימונה, צפו

את מוצאי חג הפסח, ערב ויום חגיגות המימונה קיבל עמישראל בשלל שידורים ברשתות החברתיות לצד ערוצי הטלויזיה, חלקם של השידורים היו מוקלטים מראש וחלקם אכן היו מופעים חיים בשידור ישיר, אין ספק כי את החג הזה התאמצו כל הגורמים להפוך לחגיגה לאומית במיוחד בשל הצרת הצעדים וצמצום חופש התנועה בשל החשש לחשיפה מיותרת למגיפת וירוס הקורונה.

אז מה היה לנו?

במסגרת פרויקט "ישראל מחוברת: מופעי תרבות בדיגיטל" בחסות משרד התרבות והספורט ובשיתוף פעולה עם מרכז ענב לתרבות התקיים אירוע מימונה מעל גג מבנה עיריית תל אביב בהנחיית דידי הררי ובהשתתפותם של שמעון בוסקילה, זהבה בן, דודו אהרון, חיים אוליאל, קובי פרץ, נדב אבקסיס וליאור אלמליח. האירוע שודר במקביל בערוץ רשת 13 וברשתות החברתיות כמו גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג.

 

לעומת זאת בערוץ המקביל – קשת 12 בפרויקט המשולב יחד עם רשת מועדוני זאפה שודר מופע של אייל גולן אשר אירח את נסרין קדרי באמפי בקיסריה, האירוע צולם ביום שני על מנת להעבירו בשידור כספיישל מימונה הן בערוץ הטלויזיה והן בעמודי הרשתות החברתיות של זאפה, קשת 12 ומאקו.

 

גם בערוץ של תאגיד השידור כאן לא ישבו בחיבוק ידיים ושלפו מהבוידם, או יותר נכון מהמחסן של יוטיוב את המופע של להקת טיפקס אשר סימן את חגיגות ציון עשרים שנה לאלבום "נשיקה לדוד" ונערך במסגרת פסטיבל אושפיזין בחול המועד סוכות 2017 באמפי פארק באשדוד. במופע התארחו ישי לוי, חיים אוליאל וניסים סרוסי. אמש שודר רק החלק הראשון, כאן אפשר לצפות בשני החלקים.

 

 

וברשתות  – במערכת אתר החדשות Ynet הרימו שידור מהאולפן בסגנון אוהל אירוח מרוקאי (החצר של המלך?…) עם הופעות של עמי אבו, רינת בר, אתי לוי וליאב יעקובי לצד נוכחות של מפורסתמים שונים.

 

במקביל התקיים מופע חי מיוחד לרגל ערב המימונה של הזמר אבנר גדסי ובנו בן גדסי שהועבר בשידור ישיר ממרכז ענב לתרבות.

 

למחרת התקיימו שלל הופעות חיות אשר שודרו ישירות מהאולפנים של בית היוצר, מרכז ענב ומועדון זאפה

במהלך חגיגות המימונה הופיע הזמר גוסטו במופע חי בשידור ישיר מבית היוצר

 

במוצאי המימונה הופיע הזמר מאור אדרי במופע חי בשידור ישיר מבית היוצר

 

במוצאי המימונה הופיעה הזמרת אבבה במופע חי בשידור ישיר ממרכז ענב לתרבות

 

במוצאי המימונה הופיע רון שובל במופע חי בשידור ישיר מבית היוצר

 

במוצאי המימונה הופיע ליאור נרקיס במופע חי בשידור ישיר ממועדון זאפה בהרצליה

 

 

 

ראוי לציין כי את אירועי החג פתח השידור החי של גלגל"צ ווואלה! מחדר הסולנים בהיכל התרבות בתל אביב למופע משותף של הזמרים עברי לידר ומוקי בצהרי ערב החג.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא