כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

חלום ליל קיץ עם אביב גפן

השנה השמינית לקיומו של נשף הרוק של אביב גפן, מוצאי שבת במתחם לייב פארק במערב ראשון לציון, גם השנה נתנה במסגרת הבלוג הזדמנות לצלמת צעירה לחוות את האירוע שהוא בכל קנה מידה יוצא דופן מהמופעים הסטנדרטיים שהקהל הישראלי מורגל בהם, הקהל מול הבמה וקהיליית צלמי התקשורת בתווך. הפעם נתנה ההזדמנות למרווה שרון לייצג את הבלוג באירוע החגיגי ולחזור עם החוויות והמראות. רפורטז'ה של רגעי איכות שנלכדו בעדשה של צלמת איכותית ומדוייקת. על הוידאו מתוך הקהל בנחישות יניב לוי "בית חם להופעות חיות", תודה!

מצגת זאת דורשת JavaScript.

כך בקצרה מרווה על המופע – השנה נשף הרוק היה בסימן Dream team אין ספק שזו בהחלט הייתה נבחרת החלומות!

הערב התחיל עם חשיפת הבמה המשגעת שהייתה כולה בסימן חלל, הנגנים היו על אבני חלל גבוהות וענקיות וחללית כסופה-זהובה הייתה נוכחת בצד שמאל של הבמה לאורך כל הערב. הנגנים עלו בחליפות חלל לבנות ואביב הפציע עם חליפת חלל כסופה! אביב התחיל עם כמה שירים שלו, "התאבדות", "מחר" ועוד..

מצגת זאת דורשת JavaScript.

לאחר כמה שירים העלה את אורית שחף ותום פטרובר- מלהקת "היהודים". אורית ואביב שרו יחד את שירם המשותף "בא אליי" ולאחר מכן תום הצטרף אליהם לשיר "מחפש תשובה" של היהודים. השיתוף פעולה בין אביב והיהודים עובד כמו תמיד, היה משוגע ונראה היה כי הקהל עף על שיתוף הפעולה הזה.

אביב המשיך עם "עורי עור" ו"שיר הסמרטוטים". והתחיל לבצע את שירו "מלאך" שכל הקהל שלא היה לו ליינאפ לא ידע שאמיר דדון יצטרף אליו בהמשך לביצוע מושלם של השיר! ובנוסף הם שרו יחד את "לבחור נכון" של אמיר שהייתה בהחלט בחירה מעולה של דואט יפיפה, הקהל לגמרי בחר נכון וקנה כרטיסים לערב המשובח הזה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בהמשך סטיבן ווילסון שותפו של אביב בבלקפילד חזר לשתף פעולה על הבמה עם אביב. הם  שרו יחד את שירם המשותפים "Hello" ו"Blackfield" שיתוף פעולה שעבד בעבר והיה פשוט מצויין שוב יחד! ההפתעה הגדולה של הערב בעיני הייתה שיתוף הפעולה המופלא שאביב יצר של אביתר בנאי, שלומי שבן, ברי סחרוף ואביב כמובן על במה אחת.

החיבור ביניהם היה משגע והם שרו יחד את שירו של שבן "תרגיל בהתעוררות", "עד מחר" של אביתר בנאי, "ניצוצות" של ברי וכמובן שיר של אביב- "יומן מסע".

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בהמשך ההופעה עלה ברט אנדרסון, סולן סוויד שביצע שלושה שירים של הלהקה "SATURDAY NIGHT", "WILD ONES" ו"TRASH". ההפתעה של הערב הייתה כשאביב החליט לעשות קאבר ל"Radio Ga Ga" של קווין, לפני שביצע את השיר הוא אמר שהוא לא נוטה לשיר קאברים, טען שהוא זמר לא מספיק טוב כדי לבצע אותו אבל אמר שאחרי ששמע את מדונה שרה באירוויזיון הוא יכול לבצע את השיר.

בהדרן נינט עלתה בהפתעה ויחד הם שרו את "שומקום" ו"שנינו שווים" הקהל בהחלט הופתע והשילוב בינהם היה יפיפה. אביב התחיל לשיר את "סוף העולם" וברט עלה בהפתעה ושר את הגרסה האנגלית לשיר של בלאקפילד.

לסיכום,

ערב משובח עם שיתופי פעולה יפיפיים, כמו תמיד אביב לא מתפשר ויוצר ערב חד פעמי שיזכר לעוד שנים רבות!

 

פליי ליסט וידאו מהמופע באדיבות יניב לוי "בית חם להופעות חיות", תודה!

 

מרווה שרון

עובדת בתחום תעשיית המוזיקה בישראל, בוקרית, מנהלת מופעים, צלמת הופעות וכותבת בבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא