כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת המטאל DRAGONFORCE מגיעה לתל אביב

הופעתה של הלהקה הנחשבת כאחת מלהקות המטאל המצליחות לשלב כח עם מלודיה תתקיים בתאריך 19 באוגוסט ב מועדון "ההוואנה קלאב" תל אביב כחלק מסבב ההופעות הבינלאומי בעקבות אלבומם האחרון – – Reaching Into Infinity. כל הפרטים.

dragonforce צילום PR

להקת דרגונפורס (כח הדרקון)  הוקמה בשנת 1999 בלונדון, ומוכרת במיוחד בזכות צמד גיטריסטים –  Sam Totman  הבריטי והגיטריסט ההונג קונגי  – Herman Li, הנחשבים לשניים מהווירטואוזים המהירים ביותר בסצנת המטאל.

פריצתם הגדולה של חברי ההרכב הגיעה בעקבות השקתו בתחילת שנת 2006 של האלבום Inhuman Rampage . הקליפ לשיר  Through The Fire and Flames הגיע נכון להיום ל 91 מיליון צפיות ביוטיוב, הסינגל לשיר מכר 1.1 מיליון עותקים והגיע למעמד של אלבום זהב בארה"ב  וכיכב במספר רב של משחקי מחשב – ביניהם כמובן Guitar Hero, כשהוא נחשב לשיר הקשה ביותר שבסדרת  Guitar Hero Rythem Game Series , השיר גם נכלל במשחקי הארקייד Guitarfreaks ו DrumMania V6, והוא נכלל גם בפסקול במשחק Brutal Legend ואחד השירים הפופולריים ביותר בקרב שחקני AudioSurf.

בשנת 2011 גייסה הלהקה את הסולן Marc Hudson, ואיתו היא חיממה את להקת Iron Maiden המיתולוגית. בשנת 2017 הוציאה הלהקה את אלבומה האחרון – Reaching Into Infinity, שהגיע למקום ה 11 במצעד הבילבורד האמריקאי לאמנים עצמאיים, ועמו היא יוצאת לסיבוב ההופעות האירופאי בקיץ שבמסגרתו תגיע לראשונה לישראל.

על הבאת ההרכב לארץ אמונה שותפות ASM Israel האחראית על הבאתן לארץ של להקת Blood Sweat and Tears להופעה שתתקיים ב 5 למרץ 2018 בהאנגר 11, נמל תל אביב ושל להקת הרוק הכבד הבריטית Cradle Of Filth להופעה שתתקיים ב 10 למרץ 2018 במועדון רדינג 3 בתל אביב.

ההופעה של הדרקונים תתקיים בתאריך 19 באוגוסט בשעה 21:00 במועדון הוואנה קלאב בתל אביב, להופעה יוצעו למכירה 700 כרטיסים בלבד!

100 כרטיסים ראשונים במחיר 249 ₪ לכרטיס לרוכשים דרך PayPal

בנוסף 50 כרטיסי VIP בלבד במחיר 399 ₪ לכרטיס שיכלול מפגש עם חברי הלהקה ופוסטר רשמי של הלהקה.

יתר הכרטיסים ימכרו במחיר של 289 ₪ לכרטיס.

מכירת הכרטיסים החלה היום באתר  https://asm-israel.com/dragonforce או בטלפון 5169*

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא