כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

יגאל בשן חוזר לבמה

יגאל בשן, אחד מכוכבי התרבות הגדולים של ישראל, חוזר לבמה, שיר חדש, סדרת מופעים חדשה, דיווח מתוך הצצה לאחת מהן, נכח, צילם ומדווח – יובל אראל.

 

הזמר והיוצר יגאל בשן הוא לכל הדעות מכוכבי התרבות הגדולים ביותר שלנו. לאורך השנים יצר ושר שירים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל ישראליים:  סיון, יש לי ציפור קטנה בלב,  ברטה, בואי נעשה לנו חג, מכת שמש, תן לי (מה שהיה תשכח מזה), אם הייתי שר לך, עין גדי, אנחנו נשארים בארץ, כמו צועני ועוד.

יגאל בשן היה אחד ממאלילי הנוער הראשונים בישראל של שנות השבעים, בשן החל את עיסוקו כזמר בגיל 17 ובמהלך שירותו הצבאי בלהקת פיקוד צפון נחשף ככוכב ענק. לאחר שחרורו החל לכתוב, להלחין ולבצע שירים בכשלושים אלבומים המשלבים פופ, רוק רך, בלוז, דאנס, קאנטרי ונגיעות מזרחיות.

בשן הופיע אף בפסטיבלי הילדים ונקשר מאוד לתחום זה ככוכב תוכניות הטלוויזיה במסגרת שלישיית "הופה היי". הוא אינו נח לרגע ומגיש מזה למעלה מעשר שנים את תוכנית הרדיו האישית שלו, "בין שישי לבשן" ברשת ב'.

כעת, בגיל 62, ולאחר שהשיק סינגל חדש – "שמיים", חוזר יגאל בשן לבמה כזמר יוצר ומבצע בסדרת הופעות הכוללות את שיריו המוכרים שהיו להיטים.

לפני כחודשיים הזדמן לי להיות נוכח בהופעה הראשונה של יגאל מזה מספר שנים, מועדון זאפה ת"א, היה מלא עד אפס מקום בקהל שהגיע לצפות ולהאזין לכוכב נעוריו, לא סתם נחשב בשן למבצע כריזמטי המגיש את שיריו בחום ואהבה, במהלך המופע ביצע בשן שורה ארוכה משיריו, ביניהם להיטים כ"ציפור קטנה בלב", "סיון", "בואי נעשה לנו חג", "קפה אצל ברטה", "אנחנו נשארים בארץ", "כמו צועני", "מכת שמש", ועוד…

בין שיר לשיר סיפר אנקדוטות ממסלול הקריירה כזמר מלחין ומבצע, על שיתוף הפעולה עם עוזי חיטמן, בכתיבה, בהופעה, על קלפטר חברו, להקת סטילי דן, על סרט הקולנוע "שרית" ושאר אבני הדרך במסלול שעבר, הקהל שחלקו הגדול מנה מעין מועדון מעריצות חלקן סבתות וחלקן נכדות חיבק אותו בהערצה ואהבה, היה זה מופע שהשאיר טעם של עוד.

עתה אחרי מספר הופעות הרצה בהפקה מוסיקלית של להקת LIVE ויונתן פריג', חגג יגאל בשן את שיבתו לבמה במופע חגיגי שהתקיים אמש במועדון צוותא בתל אביב,  הזדמנות נוספת לקהל לראות את יגאל בשן בהופעה באזור גוש דן בקרוב – בתאריך 06.03.2013 בזאפה הרצליה, לחצו לרכישת כרטיסים מקוונת.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות ממופע הבכורה בזאפה ת"א

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151410638454654.498627.721654653&type=1

 וידיאו

מהמופע אמש בצוותא  – שלום לך מולדת – צילום וידיאו: אייל שילון

השיר החדש של יגאל בשן – שמיים

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא