כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מאי מלר – רואה לי הכול

היוצרת מאי מלר בשיר חדש לקראת אלבום בכורה, צפו

הזמרת יוצרת ושחקנית מאי מלר, 27 כבר הספיקה לעשות את צעדיה בעולם המשחק וליטול חלק במספר הצגות ומחזות זמר בתיאטרון הבימה ביניהם – "עושה כרצונו", "מיקה שלי", "אביב מתעורר", "מצדה 1942". בימים אלו היא עובדת על אלבום בכורה עם שירים פרי עטה והלחנתה. השיר החדש "רואה לי הכל" בהפקתו של יושי

כך מאי על השיר החדש – "כתבתי את “רואה לי הכל” בתקופה בה החיים שלי התנהלו בקצב גבוה מידי, כשהלחצים הכניעו והציפיות מהסביבה היו גבוהות. נשמע מוכר? עם כל הטירוף שהרגשתי מבחוץ ומבפנים, רציתי מצד אחד להוכיח, לתפוס מקום, ומצד שני היה בי גם הצורך להיות בסדר עם כולם, להסביר את עצמי ולהתנצל. היום כשאני מקשיבה למילים של השיר שנבעו ממני, אני מאחלת לעצמי ולנו הנשים, את היכולת לתת קצת יותר קרדיט לעצמנו, מקום לילדה “המשוגעת” בתוכנו, לשאוף טונות של חמלה עצמית, ולנשוף את כל האשמה שמנהלת שנים ארוכות מידי. שנדע לסלוח לעצמנו יותר, לצחוק על עצמנו, לעשות שיהיה לנו פה קצת יותר נעים ולהרגיש שזה בסדר – שמגיע לנו."
על הקליפ אחראי אסקיאל מדויאצקי בורסטין.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא