כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המחשבות של רומי

הזמרת והיוצרת רומי קובוס במופע לקראת אלבום בכורה In My Mind בהפקתו של יוסי מזרחי במועדון לבונטין 7 בתל אביב, שי וטלי הגיעו כדי לטעום, להאזין, לתעד ולחזור עם החוויות.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הפעם לקחנו אתנחתא מקדחת הארוויזיון. עזבנו את הנוצות והנצנצים ונכנסנו לממלכתה האפלה של רומי קובוס, בת טיפוחיה של נינט, אותה העריצה בילדותה והגשימה חלום כאשר מכר הפגיש ביניהן. השתיים חברו עד הרגע הזה, בו היא עומדת פסע מהשקת אי.פי הבכורה שלה שהופק ע"י, איך לא, יוסי מזרחי.

בהתאם להופעות מסוג זה, המקום מתמלא בקהל אוהד המורכב ממשפחה וחברים. לבמה עולה בחורה צעירה מאוד, עדינה ושברירית וגיטרה קלאסית. היא פתחה עם "Disappear" הסינגל הראשון מתוך האי.פי שיצא בעוד חודשיים. נראה שהיא מכוונת לשוק הבינלאומי. פולק אינדי באנגלית, הסאונד המלנכולי מאוד "חו"לי". היא שרה בביישנות את האמת שלה וחוויותיה בחיים שעד כה היו לא קלים עבורה, אם לשפוט על פי מילות השירים.

I want to disappear but I won't let go

Leave me in your bed cause I'm weak

ושני הנצנצים מתחת לעיניה, נראים כמו שתי דמעות שמדגישות את שבריריותה.

"Rain" השיר הראשון שכתבה בחיה, הוא גם הקצבי ביותר על אף שנכתב בתקופה חשוכה בחיה "אבל היום הכל טוב" מרגיעה אותנו רומי. בשיר שחותם את המופע, נשארת רומי עומדת לבדה על הבמה, בלי חמשת נגניה. ראיתי את אימה בקהל, שרה את כל המילים ובתור אמא צעירה, חשבתי לעצמי עד כמה זה בטח קשה, לשמוע את ביתך שרה מילים כה כואבות. אבל כנראה שהמוזיקה, היא זו שהצילה את חיה.

קטעי וידאו מהמופע

 

שי שיר

שי שיר וטלי ספיר: הוא: איש חינוך בכל רמ"ח אבריו, שהמוזיקה מהווה מרכיב מרכזי בחייו. היא: ביום מנהלת רישוי במשרד אדריכלים ובשאר הזמן תופרת, יוצרת וכותבת. ביחד: הם ההורים של אלה ורותם ויחד איתן חיים ונושמים הופעות ומוזיקה.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא