כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ירמי קפלן – אחזיר אותך בזמן

שירו החדש של ירמי קפלן מביט אל המציאות בעיניים פקוחות לרווחה, צפו בקליפ

אחרי תשעה חודשים של דממה מאז ששיחרר את השיר "בסוף אני נשאר עם כלום" חוזר ירמי קפלן עם שיר חדש –  "אחזיר אותך בזמן" אותו כתב ירמי לפני זמן יחד עם אדם זיו, כעת הגיע הזמן לתת לו חיים משלו, ירמי הלחין את הטקסט בהפקתו המוזיקלית של דורון פלסקוב. זהו שיר שיוצא לאור בעידן של חוסר ודאות, סגר, קשיים כלכליים ומשבר גדול סביבנו, ירמי חש עצמו כמו רבים אחרים, הולך לאיבוד בקיטוב ובשיח האלים והאילם בניסיון למצוא דרך חדשה עם שיר שכולו התרוממות רוח על נחמה ותקווה.

כך ירמי על השיר מיד עם צאתו – "ממש לא מזמן ובכל זאת בעידן אחר – כתבנו שיר. שיר התרוממות נפש, שיר נחמה, על פגיעות ועל וירוס דיגיטלי. הפצת ידיעות כוזבות, שיימינג ונוכלות תוך חדירה לפרטיותנו גורמים לנו ללכת לאיבוד. כעת הקורונה, מאיצה תהליכים ומגבירה את הרוע והקיטוב. כשוירוס פוגש וירוס – המרקם העדין שמחבר אותנו נפרם ביתר קלות. "אחזיר אותך בזמן" מנסה לרקום מחדש את החוט שתופר אותנו יחד – האנושיות. החמלה. נוחו מהמקלדת ותנשמו רגע. הסתכלו באמת בעיניים ותקשיבו באמת. לאלה שלצדכם ויותר חשוב- לאלה ש״ בצד השני״. כשהשיר נכתב לא ניחשתי כמה מהר נרצה שמישהו יחזיר אותנו בזמן. מקווה שתמצאו בו מעט תקווה, כמו שאני מוצא. ❤️"

על הקליפ, בימוי ועריכה: אפרת ברושי קנדגו.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא