כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

דדי יאנקי חוזר לראשל"צ ומארח את רותם כהן

כוכב הרגאטון הבינלאומי דדי יאנקי חוזר ללייב פארק במערב ראשון לציון, רותם כהן יפתח את המופע עם הרבה הפתעות, סייב דה דייט – 26 ביוני. כל הפרטים.

דדי יאנקי בישראל. צילום: יובל אראל
דדי יאנקי בישראל. צילום: יובל אראל

בשבועות האחרונים אי אפשר היה להתחמק  מלהיטו האחרון של דדי יאנקי -" Con Calma" – אחד הלהיטים הגדולים בעולם כרגע, עם 700 מיליון צפיות ביוטיוב, מרגע שיצא שהה חודשיים במקום ה 1 ביוטיוב,  מקום 1 במצעד השזאם העולמי (והמקומי) ובראש פסגת ההשמעות ברדיו הישראלי.

מבלי להיכנס לכל שלל הנתונים אודותיו ואודות הישגיו במצעדי ההשמעות אפשר לומר כי דדי יאנקי הוא אייקון מוזיקלי בינלאומי, מכונת להיטים משומנת היטב שהביאה בין היתר את הלהיטים Gasolina  , Dura (מעל 1.3 מיליארד צפיות),  Con Calma(מעל 700 מיליון צפיות בחודשיים והלהיט של 2019), Shaky Shaky (מעל 1.3 מיליארד צפיות), Limbo (מעל 860 מיליון צפיות יוטיוב) וכמובן Despacito – הקליפ הנצפה ביותר בהיסטוריה ביוטיוב (!) – מעל 6 מיליארד צפיות.

בקטנה נציין כי הוא מחזיק ביותר מ-100 פרסים ומעל 280 מועמדויות. בניהם 14 פרסי בילבורד לטיני ו-2 פרסי בילבורד אמריקאי, 5 פרסי גראמי לטיני ו-2 פרסי מוזיקה לטינית באמריקה, פרס MTV  ועוד רבים.

כזכור דדי יאנקי כבש את הפארק במערב ראשון לפני שנתיים כשלצידו שלל כוכבים לטינים שהפכו את הערב למסיבת רגאטון מאוד מאוד שמחה.

על מנת להביאו שוב לישראל שילבו שני משרדי הפקה בינלאומיים ידיים  – ארקנסטון פרודקשנס בניהולם של איתן ואלון ראובן ולייב ניישן ישראל – קבוצת בלוסטון בניהולם של שי מור יוסף וגיא בסר האחראים להבאתם של שלל כוכבים בינלאומיים לארץ בשנים האחרונות.

האירוע יפתח עם מופע חגיגי ומלא של הכוכב הלטיני המקומי רותם כהן שהספיק לשתף פעולה עם מי שהוכתר כמלך הפופ הלטיני אנריקה איגלסיאס ועם הכוכב דסמר בואנו. כעת כאמור הוא ירתיח את הפארק לקראת המופע של דדי יאנקי ומי יודע מה יקרה בהמשך…(קריצה קריצה).

מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 18:00.

מחירי הכרטיסים: 375 ₪  – גולדן רינג (הנחה של 100 ש"ח ללקוחות אמריקן אקספרס על כרטיסי הגולדן)

255 ₪ – דשא (60 ₪ הנחה ללקוחות max מבית לאומי קארד על כרטיסי הדשא)

משרד הכרטיסים: טיקטמאסטר https://www.tmisrael.co.il *9964

איוונט בפייסבוק – https://www.facebook.com/events/394518874735802/

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא