כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

Hillhar – Earthly Divine

שלישיית הפופ-רוק האלקטרונית Hillhar עומדת בפני השקה בינלאומית של אלבום הבכורה שלה ואנחנו כבר בהאזנה, מצוידים בשלל קליפים ואלבום בסטרימינג…

Hillhar. צילום אסף עיני
Hillhar. צילום אסף עיני

השלישייה בה חברים הסולנית לו האריה "Lou Harya" בשירה ומקלדת, אסף טווינה "Assaf Twina" בשירה, מקלדות, גיטרות, מחשב ואובלטון), ואת דאר בכר ששון "Dar Bechar Sasson" בשירה וגיטרות, החלה לפעול בשנת 2013 כאשר הקו המנחה אותם הוא אמונה שראתה במוזיקה כלי לקרב אנשים. השלושה מבקשים להשתמש במוסיקה על מנת להעיר את התודעה, ליצור השראה לכל מי להקשיב, ולהביא מסר של שינוי.

חברי הלהקה יוצרים שירים הממזגים כלי נגינה אלקטרוניים עם אקוסטיים יחדיו תוך קבלת השראה מסגנונות מוסיקליים שונים אולם על הכל מרחפת תחושה חלומית של החלל החיצון, יש המכנים זאת מעין דרים פופ אלקטרוני.

אחרי סבב הופעות ברחבי הארץ השלישייה עומדת לשחרר בקיץ את האלבום המלא "Earthly Divine"  במטרה לצאת באמצעות הפצה בינלאומית לצד סבב הופעות עולמי. האלבום הכולל 12 קטעים ביניהם ביצוע מחווה מעולה לשיר Don't you, forget about me  של Simple Minds מבקש לגולל את סיפורו של אדם המצוי בצומת דרכים ומוצא עצמו קרוע בין שני עולמות. המציאות שהכיר הולכת ונעלמת ומציאות חדשה ובלתי מוכרת מתחילה להיחשף. זו הזדמנות לערוך הכרה עם שירי האלבום כבר כאן ועכשיו.

לקראת שחרורו המלא של האלבום עמלו השלושה על שחרורם של מספר וידאו קליפים לשירים מתוכו בבימוי של עמית עיני, התוצאה מעולה וכעת אפשר להציג יחדיו הן את הקליפים והן את האלבום כאמור, תלחצו פליי.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. הרכב היללהאר הוא הרכב שנחשפתי אליו מ2016 וזה פשוט תענוג צרוף כל פעם להחשף למוסיקה שלהם שכל פעם משתנה ונפתחת לעוד ערוצים – היא ככ מגוונת ומעניינת . יכולה לרגש , לשמח , לפתוח אופק מחשבתי . פשוט הרכב חדשני ומ ע ו לה !!!

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא