כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ZoZo Ginzburg – B.B Cream

זוזו גינזבורג משחררת שיר ראשון בדרך לאלבום הבכורה

זוזו גינזבורג הוא, היא בעצם זוהר גינזבורג, מוזיקאית וגיטריסטית שאתם בוודאי מכירים מההופעות עם אסף אבידן, עם להקת משינה ובהרכב האינדי "סוס מביט", זוהר בשבילנו יושבת בימים אלו על חומרים חדשים שיכללו באלבום הבכורה והאישי שלה.

זוהר אקא זוזו היא קיבוצניקית לשעבר מהדרום הכי קסום בקיבוץ איילות, זאת אומרת שיש לה הרבה שעות בים סוף כילדה שזה בכלל עניין טוב כלשעצמו.

את שיר הבכורה, הסנונית מתוך האלבום המתהווה, B.B Cream היא כתבה, הלחינה, מנגנת ושרה, זהו בעצם סוג של שיר מחאה, כפי שמעיד שמו, יש כאן הרבה כעס ועצב עצורים שרק צלילי הגיטרה והקצב משחררים, שחרור שיוצר טפטופי אסוציאציות של גברת דבי הארי (בלונדי) מבחינה ווקאלית וקצבית.

האלבום החדש מגיע אחרי מסע מוזיקלי לא קצר שהחל בעצם עוד כשזוהר פעלה במסגרת להקת Trust a lady  עימה הספיקה לשחרר מיני אלבום ובהמשך עם ההרכב The Wake Up Suzzys שאף במסגרתו שוחרר אלבום חמוד.

האלבום השלם עתיד לצאת בלייבל החדש Dynamo. ובהופעות שיחלו בקרוב לקראת ההשקה יצטרפו לזוהר עמיר (ג׳נגו) רוסיאנו ואיתן רז.

על הקליפ המלווה את זוהר, סליחה זוזו, במפעל הסריגים, אמון התסריטאי, במאי, צלם והעורך איתן שריד. לצידה של זוהר מנגנים נמרוד גולדפרב בבס וגיא בנעמי בתופים.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא