כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אמן הג'אז Stanley Clarke מגיע לתל אביב

אמן הג'אז המוערך Stanley Clarke  מגיע לישראל יחד עם להקתו להופעה אחת כפולה בתאריך 1 ביולי במועדון רידינג 3 בנמל ת"א. כל הפרטים.

Stanley Clarke

קלארק אשר בצעירותו היה הנגן האפרו אמריקאי היחידי בתזמורת פילדלפיה בארצות הברית עד שנחשף לעולם הג'אז והצטרף אל המוזיקאי צ'יק קוריאה עימו הקים בשנות השבעים את ההרכב Return to Forever הנחשב עד היום לאחד מהרכבי היסוד של הפיוז'ן בסוגת הג'אז (הם ביקרו בישראל בשנת 2011  באמפי קיסריה) מגיע כאמור עם הרכב הנגנים שלו לצמד הופעות בערב אחד במועדון רדינג 3.

על מדף האלבומים של קלארק מונחים יותר מארבעים אלבומים וארבע זכיות בפרס הגראמי. במהלך 45 שנות הקריירה שלו שיתף פעולה עם אמנים חשובים רבים ביניהם קווינסי ג'ונס, סטן גטץ, ארט בלייקי, פול מקרטני, ג'ף בק, קית 'ריצ'רדס, ארתה פרנקלין, סטיבי וונדר, צ'קה קאן, פוליס, הרבי הנקוק ועוד. קלארק היה הבסיסט הראשון בג'אז-פיוז'ן שהגיע אי פעם לכותרות, ומכר הופעות ברחבי העולם. הוא ידוע  בזכות המיומנות האינטנסיבית שלו ומוסיקליות מושלמת, ונחשב לחלוץ אמיתי בג'אז ובפיוז'ן.

היצירתיות שלו הוכרה ותוגמלה בכל דרך שאפשר להעלות על הדעת: אלבומי זהב ופלטינה, פרסי גראמי, מועמדויות אמי, פרס BMI, הרולינג סטון בחרו בו כאיש השנה בג'אז, זכה בפרס הבסיסט של Playboy’s Music במשך 10 שנים רצופות, מגזין Lifetime העניק לו את פרס גיטריסט השנה, ב 2004 הוכרז במגזין לוס אנג'לס כאחד מ 50 האנשים המשפיעים ביותר,  זכה בפרס היוקרתי על שם Miles Davis בפסטיבל הג'אז של מונטריאול ועוד פרסים ותארי כבוד רבים אשר חיזקו את מעמדו כאחד מהמוסיקאים החשובים והמעניינים שפועלים כיום. קלארק מרגיש חובה לעזור ולתמוך במוסיקאים צעירים ולפני 13 שנה הוא ואשתו סופיה הקימו את קרן סטנלי קלארק כארגון צדקה המציע מלגות למוסיקאים צעירים מוכשרים בכל שנה.

בצמד ההופעות שיתקיימו בתל אביב יצטרפו לסטנלי קלארק על הבמה בקה גושיאשווילי בפסנתר, קמרון גרייבס בקלידים, אייוואן גאר בכינור, סאלאר נאדר בטבלה ושאריק טאקר על התופים

על הבאתו של סטנלי קלארק לישראל אמונה חברת ICP – LIVE.

אז מתי, היכן וכמה?

תאריך 1 יולי, מועדון רדינג 3 נמל תל אביב.

הופעה ראשונה:

פתיחת דלתות- 18:30/  תחילת מופע- 19:30

הופעה שנייה:

פתיחת דלתות- 21:00 /   תחילת מופע- 22:00

מחירי הכרטיסים: 199-299 ₪  להזמנת כרטיסים: https://www.etickets.co.il/   

הצצה להופעה חייה של קלארק

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא