כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שרון הולצמן – למקום שאליו אני הולך

שרון הולצמן מפתיע עם שיר חדש - למקום שאליו אני הולך, צפו בקליפ

שרון הולצמן משחרר שיר ראשון מתוך אלבום סולו חדש, חמישי במספר, העומד לצאת – "למקום שאליו אני הולך". שרון, המוכר כמי שהיה חבר בלהקת אבטיפוס וניתק כל קשר עם חבריה עד שלאחרונה הוא חזר ויופיע יחד עימם בקרוב, מי שעומד מאחורי הלהיטים המיתולוגיים – "בוקר טוב עולם", "אשה אשה", "ציפור", וביציאתו לקריירה עצמאית אף כתב ולהחין שירים רבים ביניהם "פתח את ליבך", "מה שאני רוצה" (מסודרים), "מחכה לאיש לי" ועוד, פותח דף חדש ביצירה ובכלל.

כך שרון על השיר החדש אותו הפיק מוזיקלית רון קרזבום – "זאת פעם ראשונה שהסיפור הקטן שלי של גאולה והתחלה מחודשת מתחבר לסיפור גדול יותר. מיליוני אנשים ברחבי העולם שואלים את עצמם לאן הולכים מפה? מה יביא איתו העתיד? איך מתחילים מחדש? לא בטוח לאן אני הולך אבל משתדל לראות את חצי הכוס המלאה. אומרים שלמוזיקה יש כוח להציל חיים. במקרה שלי אני יודע שזה נכון."

את הקליפ ביים דנור גלזר.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא