כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טל רמון – העתיד מאחר

טל רמון משיק שיר חדש - "העתיד מאחר" מתוך אלבומו השני - -"עוד לא נגמר", השיר הושמע לראשונה מחוץ לכדור הארץ...האזינו

הבוקר משיק הזמר והיוצר טל רמון שיר חדש אשר נכתב והולחן על ידו – "העתיד מאחר" בהפקתו של צח דרורי, השיר יהווה חלק מאסופת השירים החדשים של טל באלבום – "עוד לא נגמר" אותו הוא מקדיש לזכרה של אמו רונה רמון המנוחה, שירי האלבום החדש יהוו מעין מסע במסלול חייו של טל, הגשמת חלומות, אהבה, התמודדות עם האובדן בחייו, מערכות יחסים וחוויות שאסף לאורך הדרך..

כך טל רמון על השיר החדש –  "השיר נכתב בעקבות חלום שחלמתי. בחלום היה עולם שכולנו היינו רוצים לחיות בו. עולם חדש וטוב יותר, כזה שלפעמים נראה ממש מעבר לפינה, ולפעמים נדמה שהוא רחוק מידי וכמעט אינו ניתן להשגה. אנחנו חיים את חיינו כאן ועכשיו ובתחושה שהכל זמני, אבל לעיתים שוכחים שיש לנו אחריות גם על העתיד שלנו, ועד כמה חשובה ההתפתחות והדרך שבה אנחנו הולכים, כאשר המוסר והערכים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהמשחק. הכוונות וההחלטות שלנו הן לא רק שלנו, אלא גם של כולנו. והן אלה שמעצבות את החיים של כולנו כאן. אני מאמין שהעתיד הזה שאנחנו מדמיינים בחלומות הכי ורודים שלנו, יכול להפוך למציאות שלנו כאן היום. כל כך קל ליפול לציניות ולשכוח, אבל חשוב לזכור שתמיד יש מציאות אחרת שאנחנו יכולים ליצור, גם אם לפעמים נדמה שמאוחר וחשוך מידי, יש לנו עוד זמן לתקן, תמיד יש מקום לתקווה, ויש עוד דרכים ללכת ולגלות. בחודשים האחרונים עבדתי עם אלדר ברנטמן, אנימטור מוכשר ויוצר מדהים, יחד יצרנו קליפ לשיר. הקליפ מציג רעיון עתידי של חיפוש בעולמות חדשים. מקווה שתהנו, חג שמח!"

 

השיר הושמע בבכורה עולמית במהלך שיחה עם האסטרונאוט הישראלי, איתן סטיבה, ששוהה בימים אלו בתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת 'רקיע'. המשימה, אשר נועדה לעורר סקרנות ויצירתיות דרך מסע אנושי לחלל, מוקדשת להכרת הפוטנציאל הטמון בחקר היקום והעלאת המודעות לחשיבות השמירה על כדור הארץ, תוך העמקת שיתופי פעולה בינלאומיים וקידום תעשיית החלל.

המשימה נחשפת לתלמידים, מחנכים, חוקרים, אנשי הגות ותרבות ולציבור כולו, באמצעות עשרות ניסויים מדעיים והדגמות טכנולוגיות כחול לבן שמבוצעות בתחנה, דרך העברת תכנים חינוכיים מהחלל לילדי ישראל כמו גם יצירה והצגה של עבודות אמנות ישראלית בחלל. כי אין חלום רחוק מדי.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא