כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עטרה אוריה – פיטר פן

עטרה אוריה משיקה שיר חדש - "פיטר פן", האזנה

אחרי ההצלחה האדירה של הזמרת והיוצרת הצעירה עטרה אוריה עם השיר "ילד מטריה" שעסק בתופעת החמר בקרב צעירים ושבר את הרשתות בכל מובן אפשרי, אחרי שיצאה עם שיר נוסף – "לתמיד" אותו כתבה והלחינה במטרה להנציח את גבורת השוטרים ולוחמי משמר הגבול, אשר עמדו כחומה בצורה והגנו בגופם על עוטף עזה והדרום באותה שבת שחורה 7.10, היא משיקה הבוקר שיר חדש – "פיטר פן".

השיר החדש שנכתב והולחן על ידי עטרה בהפקתו המוזיקלית של עמוס בן דוד לוקח את המאזין לנרטיב של עטרה אודות מחוזות ילדותה כנערה חולמנית שלא ממש מצאה את עצמה בסביבה הלא נעימה בה חיתה ותמיד בערה בה תשוקה לעוף למחוזות אחרים עם כמיהה לאווירה ותחושה חמימות יותר וטובות יותר.

כך עטרה עם השקת השיר החדש – "פיטר פן הוא השיר הכי חשוף שלי. אני יודעת את זה כי התהפכה לי הבטן שכתבתי אותו ומתהפכת לי הבטן בכל פעם שאני שרה אותו. החיים לקחו אותי נמוך, נמוך כמו שרק הרחוב יכול לקחת אותך. כל כך הרבה שנים עברו מאז ועדיין יש ריחות שמחזירים אותי לשם כל כל הרבה שנים עברו וזה עדיין בא אליי בחלומות. פיטר פן הוא על ילדות שנגדעה בהרבה מובנים שלי נעצרה שם. אני מקדישה את פיטר פן לכל הילדים האבודים. לכל מי שבונה לו בית בהריסות של החיים”.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא