כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

להקת משינה דוחה הופעות

כמה מההופעות במסגרת סבב Celebration נדחו בשל פרוצדורה רפואית שיובל בנאי עובר, כל הפרטים

להקת משינה הודיעה כי ההופעות שהיו אמורות להיערך באמפי שוני במהלך חופשת חג הסוכות נדחו למועד שטרם נקבע בשל טיפול רפואי שהסולן יובל בנאי נאלץ לעבור בימים אלו, לדברי ההרכב המועד החדש לאותן הופעות יפורסם מיד לאחר החג.
כך נמסר בהודעה"שימו לב. ההופעות הקרובות של משינה באמפי שוני לא יתקיימו במועדן בשל פרוצדורה רפואית אותה עבר יובל בנאי, יובל מרגיש טוב וצפוי לחזור להופעות כבר בחודש הבא ומוסר לאלפי רוכשי הכרטיסים להופעות של שבוע הבא, ״אני ממש מצטער שנאלצנו לדחות את ההופעות, אני והלהקה מאוד אוהבים ונהנים ממופע ה Celebration,ואני מחכה לפגוש אתכם ממש בקרוב בהופעות הבאות של משינה Celebration". מידע לגבי חלופות להופעות (דחייה, הופעה חלופית או אחר) יפורסם במהלך שבוע הבא לאחר החג"

נכון לעכשיו המופע הבא הצפוי של הלהקה נקבע לתאריך 4 בנובמבר בהיכל התרבות בתל אביב, מופע צהריי שישי, כאן יש כרטיסים

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא