כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המסיבה של נעמה

נעמה גלי כהן-דורון מזמינה למסיבה במועדון התאטרון ביפו, מארחת את בן זוגה ושותפו – גיא ויהל, את אסתר רדא ואת ואדים מכונה, ערב של ריקודים ושירים. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

כמעט חמש שנים עברו מאז שנעמה השיקה את אלבום הבכורה "שאלות על החיים" שנע בין מחוזות הפופ, האינדי והדאבסטפ על טהרת השפה העברית, קוצרת בדרך את פירות החשיפה בעקבות השתתפותה בתכנית הריאליטי הטלויזיונית "כוכב נולד" בה נטלה חלק כמה שנים קודם לכן.

מאז עברה נעמה מעין מטמורפוזה מוזיקלית כשהיא עוברת ליצירה בשפה האנגלית עם קריצה רבת משמעות לעבר התעשייה מעבר לים, מסע שהוליד לפני שנתיים בדיוק את האלבום הבא "Walk Of Freedom", בתצורת EP שסחף את נעמה לעבר מחוזות הריתם אנ בלוז RnB והסול השחור עם הפקה מצויינת של בן זוגה יהל דורון שהעשיר את השירים בביט נכון וקצבי מאוד.

לאורך השנים שחררה נעמה מעת לעת סינגלים רבים, האחרון – KEEP YOUR HEAD UP שיצא לאור לפני שבועות מספר היווה את האות להרים מופע חגיגי לקהל העוקב אחריה ולארח בו חברים לדרך.

ואכן, אמש נצבע מועדון התאטרון בתפאורת מועדון לילה עם בר משקאות שננעץ במרכזה של הרחבה ומסביבה ספות ושולחנות קוקטייל, לא ממש תפאורה למופע פופ או רוק, אבל לא בכך עסקינן, המוזיקה של נעמה אכן מגיעה ממחוזות הדאבסטפ והמוזיקה השחורה ומתחברת יותר לאווירה שהופקה.

חצי שעה אחרי השעה עשר הפציעו על הבמה שקושטה במסך לד ענקי שהעביר בזמן אמת את הנעשה מלפניו רק במידה ענקית מהחיים, יהל דורון, בן זוגה של נעמה והמפיק המוזיקלי של שיריה והמופע כולו, האוחז בגיטרה ובעוד, שלומי מאיה בקלידים וסימפולי מחשב, זוהר ברזילי (האח של נטע..) על התופים, כדי ללוות את הופעתה מלאת הגרוב והביט של נעמה המעוטרת בסבך של ראסטות צבעוני מעל ראשה.

במהלך המופע ארחה נעמה את אסתר רדא והשתיים בצעו יחדיו את Life Happens האדיר של אסתר וכן גרסה שלהן ללהיט של הפוג'יז – Ready Or Not . האורח הבא של נעמה הוא גיא מנטש, החצי השני של הצמד גיא ויהל שהצטרף לנעמה ויהל בביצוע משותף לשניים משירי הצמד – "בא לי לדבר", "רצים" ואת השיר החדש שהיא שחררה – KEEP YOUR HEAD UP.

אורח נוסף שהצטרף בחלקו האחרון של הערב היה ואדים מכונה שאחראי על הפקת וצילום הקליפ לסינגל החדש שפרגן לנעמה כשהוא יותר רוקד ומותיר לה את קדמת הבמה.

אפשר לומר כי המופע היה בעצם המסיבה של נעמה, או יותר נכון החזרה הגנרלית לקראת הדרך לטרמינל שיוביל אל מעבר לים, צוות התיעוד וידאו הענקי שנכח במועדון אמש יעשה את העבודה לקידום השיווק לתעשייה באירופה ואמריקה, בהצלחה נעמה!!!
לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה.

וידאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא