כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ניצחונה של התזמורת

המופע הראשון השבוע של האורקסטרה, ממשיכת דרכה של תזמורת האור החשמלית של שנות השבעים, אמש בהיכל התרבות של תל אביב, נרשם כניצחון אמיתי, הקהל הצביע בעד, השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין נכח במופע ומביא את המראות, הקולות והחוויות.

אין ספק כי הקהל אהב את מה שראה לפני כשנתיים בהיכל התרבות וחזר אמש על מנת לשוב ולפגוש בבחורים שמנגנים ושרים את הלהיטים ההם עליהם הם גדלו בימי נעוריהם, טוני פיין, מי שאחראי בעצם רבות על חשיפת שירי הלהקה בשנות השבעים לקהל הישראלי בתוכנית הרדיו שלו "חדש חדיש ומחודש" לצידה של שוש עטרי המנוחה, מדווח על אולם מלא בהיכל התרבות ותשוקה אמיתית של הקהל שאף קם לקראת סופו של המופע כדי לרקוד ולשיר, אפילו לגעת בכוכבים שעל הבמה, שורת המוזיקאים המלוטשים והסופר מקצועיים הגישו לתל אביב את המיטב בלהיטי תזמורת האור החשמלי של פעם כפי שהם נוהגים לעשות כמעט מידי ערב ברחבי העולם.

עם הכנר מיק קמינסקי, השריד האחרון לתזמורת המקורית ושורת נגנים מצויינים החוויה אמש הייתה פשוט מושלמת, השאירו לציניקנים לצקצק בלשונותיהם היבשות והחרוכות משנאה, קנאה וצרות עין, הקהל של תל אביב קיבל את מלא התמורה לכרטיסים.

הערב התזמורת, האורקסטרה, חוזרת להיכל התרבות למפגש נוסף, לכו!!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא