כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הנסיך האסיאתי

מופע חדש עם יצירות חדשות לאמן הקמנצ'ה הבינלאומי מארק אליהו ונגניו במועדון בארבי, חמישי, 24.01.2019. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

מארק הוא מוזיקאי בינלאומי, הוא נדד ברחבי העולם עם יצירותיו ושמו נישא בפי כל בחמש יבשות כיוצר ייחודי המביא את צלילי הקמנצ'ה והיצירות האוריינטליות מגבול הררי אירן טורקיה ואוזבקיסטן אל כל בית ברחבי העולם.

אמש התמזל מזלם של חובבי מוזיקת העולם בגוש דן כאשר מארק אליהו נחת עם להקתו במועדון בארבי התל אביבי על מנת להגיש לטעימה ראשונית כמה מהיצירות החדשות שישובצו לבטח באלבומו הבא, השלישי במספר.

החל מהשעה שמונה בערב השתרך טור אנושי ארוך בכניסה למועדון הואיל ופורסם כי המופע יהיה בישיבה והקהל ביקש לתפוס מיקום זהב, לאחר שמאות הכסאות שנפרסו שאולם התמלאו המשיך להגיע קהל רב שבעצם מילא כל פיסת רצפה במועדון, מהאירועים הללו המוכרזים כסולד אאוט.

ללא מופע חימום או מופע פותח, בדיוק בשעה עשר עלה מארק אליהו לבמה כשהוא מלווה בהרכב הכולל מימינו את אביב של מארק, פרץ אליהו המנגן בטאר ועוד, משמאלו רוני עברין עם תופים וכלי הקשה, מאחוריו עדי רותם בקלידים, גיטרות ומחשב, ומעליהם על הקלידים ניצב חיים וייס.

במשך שעה ומחצה הגיש מארק יצירות משני אלבומיו האחרונים "חולות" ו"דרכים" לצד כמה קטעים נבחרים מתוך האלבום שבדרך כ"Let it Go", "Do you remember" ו"Nana" שכבר שוחרר להאזנה ברשתות, כאן מסתמן השינוי ביצירותיו של מארק המוסיף ביט אלקטרוני וקלידים מודגשים למלודיות המבוססות מאקמים שהוא יוצר עם הקמנצ'ה והטאר.

אכן יש צבעים וגוונים חדשים ביצירתו של מארק וכדאי להמתין לאלבום השלם.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא