כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 13.01.2019

אסופת שירים, שוב, הו כמה מפתיע, שנשים שרות, יוצרות, מבחר מצומצם אך מאוד מגוון ואקלקטי לשבוע חדש.   

דנה ברגר – דבר אלי

שיר חדש שדנה ברגר כתבה ושרה על פי לחן והפקה מוסיקלית של יאיא כהן אהרונוב, שותפות חדשה בדרך לאלבום חדש, דנה הדרימה עד באר שבע כדי לצרף את איתי פרל כשחקן של ממש בקליפ אותו ביים אבי בן זקן. לכם נותר רק לצפות ולהאזין, לדנה זו הזדמנות להכריז על המשכו של סבב הופעות צפוי – 17/1 בלימוזין רמת ישי, 19/1 בזאפה הרצליה, 22/1 בהיכל התרבות קריית מוצקין – מופע להקה, 27/3 בזאפה חיפה, 29/3 בזאפה ת"א – מופע צהריים.

הגר יפת – הייתי שלך

שיר הבכורה של הגר יפת, זמרת יוצאת "הכוכב הבא לאירוויזיון" שכבר הספיקה להסתובב כאן ושם עם גרסאות מחוה וכעת יוצאת לדרך בטוחה עם שיר שנכתב והולחן עבורה בידי איתן דרמון, מזרחית הארד קור על פי כל כללי הטקס. האם יש מספיק מקום בין הפרימדונות של הזמר המזרחי עבור הגר? זאת נדע בעתיד.

 רחל ירון – פעם ביום

שיר ראשון עם כמיהה לאהבה, בדרך לאלבומה השני שישא את שמו, מאת היוצרת הצעירה רחל ירון שכתבה, הלחינה ומבצעת בהפקתו המוזיקלית של אור בהיר. על הקליפ המלווה את השיר – איילה ברנר. רחל תופיע בתאריך 5 בפברואר במועדון לבונטין 7 ותארח את נעמי חשמונאי.

 אבבה – Slave

שיר חדש שאבבה כתבה והלחינה בהפקתו של איציק פצצתי לקראת אלבום חדש. השיר מחבר את החיים באתיופיה דרך מסעו של פליט כאלגוריה על חייה של אשה המוכנה לקבל מרות עבור אהבה.

את האלבום תשיק אבבה בהופעה שתתקיים בתאריך 14 במרץ באברהם הוסטל שם יתארחו גם אסתר רדא, גל דה פז ועדן דרסו.

רתם טל – So Much More

שיר ראשון מתוך אלבום בכורה Imaginary Life  אותו כתבה והלחינה רתם בהפקתה המוזיקלית של שני פלג המלווה אותה ביצירה בשנה החולפת. מדובר בשיתוף פעולה נשי וחזק אותו יזמה רתם במטרה להקליט אלבום רוק עם כלים חיים, להוסיף חספוס לשירים ולבסס את הסאונד של האלבום על גיטרות.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא