כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

אריק סיני במועדון גריי תל אביב

אריק סיני הופיע במועדון החדש בתל אביב שהיה מלא מפה לפה, היינו שם

הערת המערכת – לפני ימים ספורים פרסם כתב החברה של "ישראל היום" ערן סויסה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו לפיו הזמר אריק סיני ביטל את הופעתו המתוכננת במועדון גריי החדש בתל אביב מכיוון שלא נמכרו כרטיסים.

הפלא ופלא, הפוסט עשה את השירות הכי טוב לאריק כי בעקבותיו הרשת הוצפה בתגובות ובסביבתו של אריק הוחלט לפתוח מכירה מחדש וכל הכרטיסים נחטפו ברגע!

אריק סיני. צילום מוטי קמחי
אריק סיני. צילום מוטי קמחי
אריק סיני. צילום מוטי קמחי
אריק סיני. צילום מוטי קמחי

אז כן, הייתה בסוף הופעה מול קהל מלא וכולם היו מרוצים אחרי ערב שכלל רפרטואר רחב משיריו של אריק סיני אשר הופיע כשהוא מלווה בהרכב שכלל את אודי תורג'מן – הפקה מוזיקלית וקלידים ,דני מקוב – תופים , עדי לוי – גיטרה בס ,יאיר מיכאל – גיטרה אקוסטית .

כבר בתחילת הערב סיני משתף את הקהל בהתרגשות הגדולה שלו בערב זה ופותח ב"שיר פרידה" ואחריו-"בסוף מעגל" וברור שהקהל הוא קהל אוהד ומחבק וניכר שסיני מרגיש בבית.

אריק סיני ויפעת טסה. צילום מוטי קמחי
אריק סיני ויפעת טסה. צילום מוטי קמחי

בהמשך הערב מזמין אריק את יפעת טסה לשיר איתו יחד את השיר" חזרת פתאום" ולאחר מכן נותן לה כבוד לשיר לבד את השיר- היו לילות. בהמשך הוא חוזר לבמה וממשיך בשירי נוסטלגיה כמו "גן השיקמים", "בית הערבה "ו- "לי ולך",

המופע ממשיך ואריק שר את השירים – "שובי שובי לפרדס"," אני ילד ירוק", "דרך הכורכר"  – להיטים מוכרים שלו. לפני כל שיר הוא נותן רקע מקדים  ומתבל בהומור ומספר כיצד נוצר השיר ומסתבר ששירים רבים שלו התחילו את דרכם במילים או לחן  אצל מפורסמים כמו שלמה ארצי, מתי כספי, יצחק קלפטר.

אריק סיני ואודי תורג'מן. צילום מוטי קמחי
אריק סיני ואודי תורג'מן. צילום מוטי קמחי
יאיר מיכאל. צילום מוטי קמחי
יאיר מיכאל. צילום מוטי קמחי

בשלהי המופע נותן אריק כבוד לנגן הגיטרה שלו – יאיר מיכאל, המלווה אותו כבר שנים רבות מאוד ויאיר מיכאל  משתף על דרכו עם מאיר בנאי ושר את השיר " שער הרחמים"- אכן מרגש מאוד.

בסוף הערב אריק שוב מודה לקהל אחרי שההופעה כמעט בוטלה ובאופן מיוחד לערן סוויסה שעזר לו בעניין זה והקהל לגמרי איתו- מוחא כפיים ומודה על ערב נעים עם שירים טובים שלא נס ליחם.

מבחר רגעים מתוך המופע. צילום וידאו מוטי קמחי

 

הופעות נוספות של סיני יתקיימו ב-22 באפריל בגריי ביהוד, ב-28 באפריל בזאפה בחיפה, ב-13 במאי בברלה בחולון וב-20 במאי בזאפה הרצליה.

 

גילי יעיש (ווסק)

גילי ( גילה) ווסק- יעיש, עוסקת בהוראה וחובבת מוסיקה ומחול.

מוטי קמחי

צלם עיתונות עוד מהימים שבאמת קראו כאן עיתונים מנייר, נקבו בשם של עיתון, מוטי היה צלם במערכת, בעצם בשטח. מוטי גם שרוף על מוזיקה טובה, אולדסקול ישראלי של המאה שעברה, רוק, ג'אז, דברים טובים. מעת לעת כשהוא לא מוזעק לצלם אסיפת בחירות או הפגנה הוא מוצא את הזמנן להביא עבורנו מטעמי צילום מהופעות.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא