כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

Bamboleo! Bmbolea!

להקת הג'יפסי קינגס מגיעה לסבב הופעות בישראל במסגרתן היא תארח את מירי מסיקה בערב שכולו חגיגה ספרדית. כל הפרטים. 

הג'יפסי קינג – קרדיט יחצלהקת הג׳יפסי קינגס מגיעה בחודש מרץ לסיבוב הופעות בישראל. הלהקה שהפכה לסמל של המוזיקה הספרדית, בהרכבה המקורי, מלווה בעשרה נגנים, תגיע לארבע הופעות בת״א, חיפה ובבאר שבע ולראשונה בתולדותיה, תארח אומן ישראלי. לאחר שהקשיבה לעשרות אומנים, בחרה הלהקה את מירי מסיקה להצטרף אליה להופעותיה בישראל.

״ג׳פסי קינגס״ (Gipsy Kings), הלהקה שהפכה לסמל של המוסיקה הספרדית חידשה בשנת 1980 את השיר הדרום אמריקאי "באמבולאו" שהפך ללהיט עולמי ובאותה השנה הקליטה את האלבום " Gipsy Kings" שמכר מיליוני אלבומים בעולם. בין הלהיטים המוכרים של הלהקה: "ג'ובי ג'ובה",  "וולארה",  גרסת כסוי לשיר של דומניקו מודוניו, "און אמור" והקאבר הנודע של הלהיט "Hotel California " של ה Eegels .

מירי מסיקה שהפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי מאז פרצה לתודעת הקהל לפני כ13 שנה ומאחוריה 6 אלבומים מצליחים, הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ברחבי הארץ, תפקידים בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון שקיבעו את מעמדה כאחת מהאמניות, הטובות, המעניינות והמוערכות ביותר בארץ זוכה לכבוד שאף אמן ישראלי לא זכה בו לפניו.

ההופעה האחרונה של הלהקה בישראל נערכה ביוני 2011 באמפי-פארק ברעננה. על הבאת הלהקה לארץ אמונה EGOeast הפקות.

מועדי ההופעות:

17 במרץ , מרכז הקונגרסים – חיפה

18 ו-19 במרץ, היכל התרבות – תל אביב

20 במרץ, הקונכיה – באר שבע

מחירי הכרטיסים נעים בין  149-399 ₪ על פי המיקום באולמות

רכישת כרטיסים תל אביב ובחיפה: אתר "לאן":  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

רכישת כרטיסים באר שבע: אתר "שפע": www.ticket4u.co.il או בטלפון 8949*

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

5 תגובות

  1. יובל שלום רב – אני לא מוצאת אפשרות להזמין את המופע בבאר שבע- אנא עזרתך בבקשה.

  2. ומה הקשר בין מירי מסיקה לגיפסי קינגס? אני ממש מתלבטת אם ללכת. הייתי מעדיפה הופעה שלהם רגיל בדיוק כמו שהם מופיעים בחו״ל.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא