כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הגיטריסט סלאש מגיע להופעה בתל אביב!!!

שנתיים לאחר שהופיע יחד עם גאנז אנד רוזס מעל הבמה בפארק הירקון חוזר הגיטריסט המונומנטלי להופעה בתל אביב בתאריך 9 ביולי 2019, כל הפרטים.

סלאש והחברים. צילום יח"צ

בין אם אתם חובבי רוק או לא אין צורך להכיר לכם את סלאש, גיטריסט העל שהתפרסם ככוכב להקת גאנז אנד רוזס אשר התאחדה מחדש לפני שנתיים ויצאה לסבב הופעות עולמי במהלכו עצרה לביקור בתל אביב אל מול 60 אלף מעריצים שמלאו את מדשאות פארק הירקון.

השנה יגיע סלאש לתל אביב בפעם הראשונה כשהוא בפרונט, עם מיילס קנדי הענק (סולן להקת ALTER BRIDGE, שבישראל קבוצת מעריצים של אלפים הקוראים להבאתם לישראל), ולצדם The Conspirator – הקונספירטורז הם – טוד קרנס על בס (Todd Kerns), המתופף ברנט פיץ Brent Fitz והגיטריסט פרנק סידוריס Frank Sidoris.

המופע הצפוי מתקיים כחלק מסבב הופעות בינלאומי בעקבות אלבומם השלישי Living The Dream.

החלל שנבחר למופע בישראל מבטיח חווית רוקנרול מושלמת שכן מדובר ב-5,000 מקומות עמידה בלבד, שיאפשרו לברי המזל שיספיקו, לקבל את האגדה פייס טו פייס. פייס טו סלאש.

אם התגעגעתם לדבר האמיתי, רוק טהור, גולמי, עוצמתי שמבוסס על גיטרות תופים וכשרון על שהוא מתת אל ולא פחות מזה, לא תוכלו לפספס את אחרוני המוהיקנים של הרוקנרול בפעולה על הבמה המושלמת, בלוקיישן האידיאלי.

על הבאת ההרכב לישראל אמונים משרדו של האמרגן שוקי ווויס יחד עם לייב ניישן ישראל.

מיקום:

9 ביולי 2019 , ביתן 1, מרכז הירידים, תל-אביב

כרטיסים:

מכירה מוקדמת מוגבלת ל-24 שעות נפתחת כעת (יום ב' 26.11)

לקוחות חברות האשראי לאומי קארד ואמריקן אקספרס ייהנו ממכירה מוקדמת וכן ממחיר מיוחד – 239 ₪

המכירה לקהל הרחב תחל ביום ג' 27.11

מחירי כרטיסים: 289 ₪ במכירה מוקדמת, 339 ₪ מחיר מלא

לקוחות חברת האשראי לאומי קארד ואמריקן אקספרס ייהנו ממחיר של  279 ₪

לרכישת כרטיסים: www.tmisrael.co.il | *9964

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא