כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

משהו אחר

רן דנקר חוגג את השקת האלבום  "משהו אחר" באוהל קרקס שאפיטו ברמת גן, שי שיר וטלי ספיר יחד עם טוני פיין והמצלמה הגיעו לאירוע כדי לראות, לשמוע ולהביא את החוויות.

רן דנקר, השקה. צילום טוני פיין

בארוע סודי אך מיוחצן מקצה לקצה, רווי בסלבס, אנשי תקשורת ושטיח אדום, בתוך אוהל קרקס שאפיטו – לוקיישן יוצא דופן לכל הדעות, רן דנקר שובר את השתיקה, אחרי כעשור מאז האלבום המדובר עם עילי בוטנר, ומשיק אלבום סולו שישתחרר בחצות הלילה, לאחר ההופעה, לכל רחבי הרשת.

אחרי כשעה של קבלת פנים שכללה סנדוויץ' ראפים, פלטת ירקות, מינגלינג והתחכחויות (האינסטושים עבדו שעות נוספות הערב), ירד החושך על אוהל הקרקס והקליפ של שיר הנושא מהאלבום "משהו אחר" הוקרן על מסך לבן ענק שתלוי במרכז האוהל. בסיום הקליפ, צנח המסך ומאחוריו ניחשפה במה מושקעת עם וידאו ארט ותאורה מרהיבים (מישהו עשה שיעורי בית…).

אני מודה שרן דנקר הוא לא ברירת המחדל שלי, אבל האלבום האקלקטי מרובה המפיקים הנ"ל (גיא ויהל, איתי צוק, גלעד הבר, בן שפלן), מורכב מעיבודים עשויים היטב, הנעים בין הרוק, הפופ, הפאנק עם קטעים אינסטרומנטלים מרשימים ומדוייקים. המילים עוסקות במיניות החדשה, עם הרבה להט  ותשוקה ורן, חוץ מזה שהוא חתיך הורס, מבצע מעולה את השירים, שומר על עניין על הבמה ובעיקר נראה שהוא נהנה מאוד מכל הארוע.

נראה שהקהל הביקורתי, המורכב מחבריו למקצוע – כל קאסט "השיר שלנו" עילי בוטנר וילדי החוץ, אנשי תקשורת, בלוגרים, עיתונאים, מנהלי ארועים, פרסומאים, יחצ"נים ובכן, התמונה ברורה, הגיבו באהדה רבה וקיבלו בברכה ואהבה את דנקר. ככה זה כשהמוזיקה איכותית והאירוע מושקע.

בין השירים מהאלבום החדש, ביצע גם את "בואי נעזוב" בכדי לשמור על הגחלת. אחרי התודות סיים שוב עם "משהו אחר" הפעם בביצוע חי על הבמה. המופע ערך כפחות משעה, קצר אך השאיר לנו טעם של עוד.

רן דנקר יוצא כעת לסבב הופעות עם האלבום החדש – זאפה תל אביב (6 בדצמבר), זאפה חיפה (22 בדצמבר), זאפה הרצליה (9 בינואר) וגריי ביהוד (24 בינואר).

השירים בהופעה

 

 

 

 

 

 

שי שיר

שי שיר וטלי ספיר: הוא: איש חינוך בכל רמ"ח אבריו, שהמוזיקה מהווה מרכיב מרכזי בחייו. היא: ביום מנהלת רישוי במשרד אדריכלים ובשאר הזמן תופרת, יוצרת וכותבת. ביחד: הם ההורים של אלה ורותם ויחד איתן חיים ונושמים הופעות ומוזיקה.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא