כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

היכן חולה הקורונה שביקר בבארבי

חולה קורונה שהה במועדון בארבי במופע של דודו טסה, משרד הבריאות לא מסייע באיתורו. כל הפרטים

בתאריך 28 ביוני, יום ראשון, התקיימה הופעתו של דודו טסה במועדון בארבי, על פי דיווח של משרד הבריאות באותה עת, בין השעות 22:00 ועד 23:30 שהה במועדון אדם נושא נגיף הקורונה.

איתור מקומות חשיפה לנגיף קורונה. צילומסך
איתור מקומות חשיפה לנגיף קורונה. צילומסך

עובדת המצאותו של החולה במועדון התגלתה באקראי על ידי גולשים שביקרו באתר של משרד הבריאות שדיווחו על כך למנהל המועדון. המנהל, שאול מזרחי ביקש לפנות למשרד הבריאות על מנת לקבל את פרטי החולה כדי שניתן יהיה לוודא היכן ישב על פי רישום מערכת הכרטוס וההושבה במועדון שהופעלה בעקבות הפעלת התו הסגול, אך עד כתיבת שורות אלו אף גורם ממשלתי לא חזר לשאול בנושא.

כך שאול עצמו – "ביקשו מאיתנו לעמוד בתו סגול, איפה כל בן אדם יושב וכדומה. כל בן אדם קיבל הסבר וכולם מילאו טפסים. אתמול ישבתי בבית וקיבלתי הודעה שהיה לי חולה בבארבי ב-28. על פניו, משרד הבריאות אמור היה להגיד לי מי החולה ושנדע במה מדובר. מאתמול לא מצאתי את האדם, ולא קיבלתי תשובות ממשרד הבריאות. במשך שבוע ימים אני לא יודע כלום ממשרד הבריאות. עד עכשיו משרד הבריאות לא עונה, בזמן שהציבור מבקש ממני תשובות. אני יכול להרגיע את האנשים, כי פיצלנו את המקום לחמש קפסולות מבודדות".

בעקבות היוודע העניין לכתבי הטלויזיה התפרסמה לפני זמן קצר כתבה בערוץ 12 בה נמצאו אי דיוקים רבים, על כך הגיב כעת שאול בעמוד הרשמי של המועדון:

נכון לעכשיו ההופעות המתוכננות במהלך השבוע מתקיימות כסדרן תוך הקפדה על נהלי התו הסגול הכוללים בין היתר רכישת כרטיסים מראש מקוונת, רישום בכניסה ומדידת חום גוף, רישום מדוקדק של המיקומים במושבים בקפסולות.

ובקטנה, תמונות מהמופע של דודו טסה במועדון, צילום שלומי פינטו.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא