כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ליאור נרקיס מסיים מסלול לוחם במג"ב…

הזמר ליאור נרקיס קיבל אמש מניצב יעקב שבתאי מפקד מג״ב את סיכת הלוחם האישית שלו במהלך ערב הצדעה לציון 65 שנה למשמר הגבול. כל הפרטים.

הזמר ליאור נרקיס שרגיל בכל ערב לעמוד על הבמות הכי גדולות בארץ, התרגש אתמול במיוחד, ליאור הוזמן להופיע באירוע החשוב – חגיגות 65 שנה למשמר הגבול. ההופעה התקיימה באמפי לייב פארק בראשל״צ בנוכחות של 8,000 קציני וחיילי צה״ל ושוטרי מג״ב.

בין הנוכחים: השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ״ל המשטרה רב ניצב רוני אלשייך, מפקד משמר הגבול ניצב יעקב שבתאי שהפסיק את המופע באמצע על מנת להעניק לליאור נרקיס על הבמה באופן אישי את סיכת הלוחם הפרטית שלו!

כך ליאור נרקיס אמש: ״כבוד ענק להופיע בפני לוחמי מג״ב חיילי וקציני צה״ל ולשמח את האנשים הנפלאים הללו ששומרים עלינו כבר 65 שנה. זה רגע מרגש מאוד עבורי לשמח ולהודות להם על כל תרומתם לביטחון המדינה״.

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. איזה זילות של המקצוע "לוחם" הבן אדם היה בלהקה צבאית. עם כל הכבוד, ויש כבוד, לא מגיע לו סיכה שאנשים יורקים דם בשבילה

    1. איציק, למיטב ידיעתי מי ששירת במג"ב ובלהקת החייל היה דודו אהרון, לגבי ליאור נרקיס אינני יודע ונראה כי אכן מדובר באקט סמלי כאות הערכה על הגשת המופע לשמחת ליבם של אלפי הלוחמים שקיבלו פסק זמן מהמשימות והמטלות.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא