כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אפרוג'ק חוזר לישראל למסיבת חצות

המפיק והדי ג'י האלקטרוני ההולנדי חוזר למופע בתאריך 8 בנובמבר 2018 במסיבת חצות ענקית בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כל הפרטים.

אפרוג'ק, מגיע לתל אביב. צילום יח"צ

אחרי קיץ של מסיבות עם הדיג'יים הגדולים בעולם – מרשמלו (1.3), הארדוול (6.4), הצ'יינסמוקרס (19.7), מרטין גריקס (10.9) מגיע AFROJACK לסגור את השנה במסיבה מיוחדת  שתתקיים בהאנגר 11 בנמל תל אביב בתאריך 8.11.18. בחצות. על הבאתו ארצה אמונה "סאס הפקות" בראשות איתן סלימי.

מכירת הכרטיסים תפתח ביום א' 7.10 בשעה 18:00 באתר "טיקט מאסטר ישראל". מחירי כרטיסים: מחיר מלא: 250 ₪, בקנייה מוקדמת: 220 ₪. קוד הנחה לנרשמים מראש מעכשיו: 185 ₪ באתר http://9964.co.il/afrojack/

הכניסה מגיל 18+ בלבד

 

מיהו האיש מאחורי המותג "אפרוג'ק"?

ניק ואן דה וול ההולנדי נולד ב-9 בספטמבר 1987 וידוע בעיקר בשם הבמה שלו אפרוג'ק (Afrojack). אחרי שאת שנות התיכון העביר כמעצב אתרים לחבריו המוזיקאים, החליט ללכת גם הוא בעקבות האהבה האמיתית שלו: תקלוט והפקה מוזיקלית.

את הפריצה הראשונה בקריירה עשה עם הלהיט “Take Over Control” בשיתוף הזמרת ההולנדית אווה סימונס. באותה שנה כבר דורג במקום ה 19 ברשימת הדיגי'ים הגדולים בעולם. אפרוג'ק המשיך לשמור על מעמדו ברשימה הנחשבת לאורך השנים ובשנת 2017 דורג  במקום השמיני ברשימת התקליטנים הטובים בעולם במגזין הבריטי "DJ Mag".

במהלך הקריירה שיתף פעולה כמפיק עם כל האמנים הגדולים בסצנה כמו דיוויד גואטה, מרטין גריקס, סטיב איוקי, דיפלו ועם אמני פופ והיפהופ כמו סנופ דוג, טי ויי דולה סיין, פיטבול וכריס בראון.

כדיג'יי ניגן אפרוג'ק בכל במה נחשבת בעולם. כולל הקיץ האחרון כהדליינר בפסטיבלים כמו טומורולנד, אולטרא מיאמי, אולטרא יפן ואנדטולד פסטיבל. בישראל ביקר מספר פעמים בעבר כדיג'יי המרכזי במסיבות ענק. הפעם האחרונה בה ניגן בתל אביב הייתה ב 2015.

אלבום הבכורה של אפרוג'ק "Forget The World" יצא ב-19 במאי 2014. הסינגל הראשון היה "As Your Friend" שהיה שיתוף פעולה עם כריס בראון. לאחר מכן יצא השיר "The Spark" אשר שימש כסינגל השני מהאלבום. ב-3 בפברואר 2014 יצא הסינגל השלישי שהיה "Ten Feet Tall", אחריו יצא הסינגל "Do or Die" אשר היה גרסת רמיקס לשיר של הלהקה "30 Seconds to Mars".

בחודש שעבר הוציא Ep חדש בשם Press Play

 

כמה טעימות מהלהיטים והשת"פים הגדולים של אפרוג'ק

אפרוג'ק בטומורולנד – 2018

אפרוג'ק באולטרא 2018

Afrojack Ft. Fais – Hey

Afrojack – Ten Feet Tall

Afrojack & Martin Garrix – Turn Up The Speakers

Afrojack & David Guetta ft. Ester Dean – Another Life

Afrojack ft Eva Simons – 'Take Over Control'

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא