כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מגלים את הסוד

הזמר אדם חוזר לשגרת הופעות, אמש הוא אירח במועדון זאפה בהרצליה את מייקל הרפז אקס היי פייב, את הזמר קווין אזולאי ואת רון רוזנפלד סולנה של להקת פורטרט, במופע שכלל את מיטב הלהיטים המיתולוגיים שלו, השדרן והעורך המוזיקלי טוני פיין וצלמת ההופעות שירלי אופטובסקי הגיעו למועדון כדי להביא את המראות, רפורטז'ה.

המופע של אדם בזאפה הרצליה. צילום: טוני פיין

הסניף של רשת מועדוני זאפה בהרצליה כבר מזמן הפך באופן לא רשמי למועדון הבית של הזמר אדם, אין ערב בו אדם עולה לבמה שהמועדון לא מפוצץ בקהל ובמיוחד המעריצות שכבר אינן נערות תיכון ויותר נשים באמצע החיים.

 

לחצו לצפייה בגלרייה המלאה, צילום שירלי אופטובסקי

אחרי האשפוז הממושך של אדם ששבה את ליבות כל המדינה שעקבה אחר ההחלמה שלו, הוא חזר להופיע ובמלא המרץ, פגשנו באדם כאשר פתח את מופע הקיץ האחרון של להקת A-ha באמפיפארק ברעננה לוקח פעם נוספת את הקהל בשבי עם שיריו הלוהטים, ובהמשך מתארח בנשף רוק של אביב גפן.

 

לחצו לצפייה בגלרייה המלאה #1, צילום טוני פיין

לחצו לצפייה בגלרייה המלאה #2, צילום טוני פיין

אמש כאמור במופע שאף תועד עבור אפליקציית ההופעות VOD של רשת המועדונים ברשת הגיש אדם את המיטב ואף אירח את מייקל הרפז, את הזמר קווין אזולאי ואת רון רוזנפלד על הבמה.

יש גם הצצה לרגעים לוהטים במהלך המופע כפי שהונצחו באינסטוש

https://www.instagram.com/p/BoZuV8fhnG8/?tagged=%D7%90%D7%93%D7%9D

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא