כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעות

המסיבה של ראש השנה

ככה פותחים שנה חדשה – 14 אלף צעירים רוקדים לצלילי התקליטנים המובילים בעולם – מרטין גאריקס וג'ונס בלו במדשאת גני התערוכה בתל אביב, הצלמים סיון וסאן פרג' מביאים את המראות, רפורטז'ה.

אמש, בערב הראשון של השנה העברית החדשה, חגגו כ 14 אלף איש במתחם הדשא של גני התערוכה במופע  של הדיג'יי  והמפיק האלקטרוני המוביל בעולם MARTIN GARRIX. את המופע פתחו התקליטנים המקומיים, הרזידנטס יובל צח, דור דקל ותומר מייזנר.

לפני עלייתו של גריקס לבמה התארחו בחגיגה הדיגיי' הבריטי   JONAS BLUE  – אחד מהשמות החמים ביותר בסצנת הדאנס  פופ, מי שאחראי לכמה מלהיטי הקיץ הכי מרעננים בשנתיים האחרונות והמפיק והדיגיי ההולנדי המבטיח Justin Mylo  .

מרטין גרקיס הוא הדיג'יי הנחשב כיום כמצליח והמרוויח ביותר, תוך שהוא מוביל את הפסטיבלים הגדולים ביותר ברחבי העולם, ומשתף פעולה עם השמות המובילים של תעשיית המוזיקה, ביניהם: ג'סטין ביבר, דואה ליפה, טייסטו, אביצ'י, דיוויד גואטה, אפרוג'ק ועוד.

על הבאתם של התקליטנים לארץ אחראית השותפות של אנשי ההפקה שי מור יוסף, גיא בסר – בלוסטון גרופ – לייב ניישן ואיתן סלימי – סאס הפקות.

 

רגעים עם ג'ונאס בלו

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא