כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

החלום של עפיה

מושיק עפיה חוגג את השקת אלבומו החדש "ביום שאחרי" השבע עשר במספר במופע שמח במיוחד במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב. חמישי, 06.09.2018. נכחו רקדו ותיעדו – יובל ושילי אראל.

שנתיים לאחר השקת אלבומו הקודם "חצי חיים" חוזר מושיק עפיה אל מועדון רדינג 3 בקצהו הצפוני של נמל תל אביב כדי לחגוג את יציאתו של אלבומו החדש "ביום שאחרי", סיבה טובה למסיבה עם צלילים הנעים בין חופיו של הים התיכון.

אלבומו החדש "ביום שאחרי" לא מפגר אחרי סימני הזמן, הוא כולל בסך הכל תשעה שירים שכתבו עבורו והלחינו שורת מכובדת ומגוונת של יוצרים, כותבים, מלחינים ומפיקים מוזיקליים ביניהם מצויים שמות כאסף צרויה, מאור תיתון, אופיר כהן, יניב הדר ועוד. האלבום מהווה מעין מראה עכשווית עם טעם נכון ובמידה הראויה של צלילים ושירים הנעים בין העליצות והשמחה לבין הרומנטיקה, העצב והנשמה, בקו הזמן הנוכחי מושיק עפיה משחרר מתחת ידיו אלבום ימתיכוני ראוי ביותר.

אמש התמלא המקום אל תוך השעות המאוחרות של הערב לקראת המופע הצפוי של מושיק עפיה שכמובן דאג להזמין את חבריו לצילומי הסדרה הטלוויזיונית "היחידה" בה הוא מככב בעונה האחרונה, חברים מהסדרה "המירוץ למיליון" ובמקביל לדאוג שחברים רבים וטובים שלו יגיעו כדי לשמוח, ואכן אמש הייתה שמחה גדולה במועדון, כאשר מושיק מלווה בהרכב נגנים עשיר וצמד זמרות ליווי הגיש לקהל הרב שורה ארוכה של להיטים משלל אלבומיו כשהוא משלב בין לבין מחרוזות חפלאיות מרקידות לצד בלדות עטויות עצב טורקי קלאסי (מה שמכונה בעגה שלנו "שירי עצב והבנה"…) הוכיח בפעם המי יודע כמה כי הוא, מושיק מצוי בשורה הראשונה של הזמרים והמבצעים הימתיכוניים מכל בחינה וזווית. בין לבין הספיק לרדת מהבמה ולפסוע בין חוגי החברים שמלאו את המועדון, לשיר יחד איתם או להזמינם לבמה כדי להצטרף אליו בדואטים, אין ספק כי חפלה שמחה היא שם נרדף למופע של מושיק עפיה, על כל החגיגה הזו ועל הפקתו של האלבום כמו גם המופע אחראית "נופר הפקות" בניהולו של רענן נגר.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום שילי אראל.

וידאו

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא