כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

המחזמר שיקגו בכיכובה של שירי מימון מגיע לישראל

הפקת המחזמר 'שיקגו', עטור פרסי הטוני ושיאן מספר ההצגות בברודווי, ליהקה את שירי מימון ככוכבת הראשית בהפקת המחזמר בברודווי, בתפקיד 'רוקסי הארט'. כעת אפשר להכריז על בואה של ההפקה המקורית, בכיכובה של שירי מימון, למספר הופעות מצומצם גם לישראל, מרץ 2019. כל הפרטים.

שיקגו המחזמר. צילום פול קולניק

 רוקסי הארט, ולמה קלי ובילי פלין ינחתו בישראל בחודש מרץ הקרוב ויביאו איתם את כל הריקודים, התלבושות, התפאורה והקאסט המשובח לראשונה לישראל וזאת לאחר שנים של ניסיונות חוזרים.  כידוע, שירי מימון נבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר המדובר 'שיקגו'. לאור הליהוק הישראלי, זיהו המפיקים – הדרן וקבוצת פורום את ההזדמנות והחלו במשא ומתן עם הפקת ברודווי, להבאת המחזמר המקורי עם הליהוק המקורי יחד עם שירי מימון לישראל.   המחזמר בהפקתו הנוכחית עלה בברודווי ב-1996 ומאז לא הפסיק לרוץ עם קרוב ל-33 אלף הופעות שעלו על הבמות בלמעלה משלושים ושש מדינות (מאוסטרליה הדרומית ועד דנמרק הצפונית, ומאבו דאבי במזרח ועד הוואי במערב) ויותר מ- 490 ערים מסביב לעולם, וכמובן, המחזמר מחזיק בשיא המפואר של ההעלאה המחודשת שרצה הכי הרבה זמן בברודווי בניו יורק ובווסט אנד הלונדוני!

עלילת המחזמר מתרחשת בתקופת היובש של שנות ה-20 בשיקגו, ארה"ב. 'שיקגו' מביא את סיפורה של רוקסי הארט – עקרת בית ורקדנית במועדון לילה, שרוצחת את המאהב שלה אחרי שאיים לעזוב אותה. הפחד מהרשעה מוביל אותה לשטות בציבור, בתקשורת ובחברתה לתא המעצר – ולמה קלי. רוקסי הארט שוכרת את שירותיו של עורך הדין הפלילי מס' 1 בשיקגו, בילי פלין, אשר עוזר לה להפוך את הפשע הנתעב שלה לכותרות מרעישות, שהיו יכולות בקלות להיגזר מעיתוני היום.

 

מתי והיכן?

7-11 במרץ, היכל התרבות תל אביב

לרכישת כרטיסים : https://www.eventim.co.il/chicago

מחירי הכרטיסים נעים בין 245 ₪ לבין 495 ₪

 

אחרי שכבשה את כיכר טיימז בניו יורק תחזור שירי מימון לתל אביב במהלך החורף הקרוב היישר אל תיאטרון הבימה…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא