כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הכל מושלם

המוזיקאי ברק גרוסברג חוגג השקת שיר חדש "הכל מושלם" עם אורחים במועדון אוזן בר, שיר אלוני הגיעה כדי לתעד החוויה בתמונות וקליפים, יש גם מילים משובחות, ליל רביעי, 29.8.18.  

מצגת זאת דורשת JavaScript.

שמחה לסקר שוב את הופעתו של ברק גרוסברג, שלהופעה זו הביא אורחים מרעננים ושירים שלא הכרתי מהפעם הקודמת בבר גיורא. גם בוצעו קאברים מוצלחים לשירים של פינק פלויד, הדלתות וג'ימי הנדריקס.

הייחודיות של גרוסברג כיוצר, שהוא מביא אותה בכל הכוח לבמה, מעבר לכשרון הפנומנלי בנגינת גיטרה חשמלית, היא ביצירת החיבור בין רוק כבד שלרוב נקשר לעבודת אלילים או כמו שציין בנקודה מסוימת במופע, "סיטרא אחרא", לבין רעיונות דתיים שאליהם התחבר מכיוון שחזר בתשובה והפך חרדי. כך נשמעים שירים כמו "צמאה נפשי" ו-"קלי אתה" שהם ממש ניגוני תפילה, תוך סולואים פסיכדליים ושלל אפקטים שלא מותירים ספק לגבי הז'אנר.

כך גם אותם קאברים שציינתי זכו פה ושם לבתים חדשים בעברית, שמציינים את המשיח או רעיונות דומים. מעין ניסיון להחזיר את ג'ים מוריסון בתשובה.

הקהל הרב שפקד את ההופעה, באופן חצי מפתיע- חרדים ברובם (עד שתהיתי אם זה אולי בעייתי שבאתי בשמלה חסרת שרוולים) נהנה מאוד. ריקודים, התנועעות כמו בתפילה, הרבה אקסטזה דתית.

פה ושם הורגש שעוד קצת חזרות ודיוק קולי היו יכולים להועיל אבל בגדול הייתה הופעה מאוד מוצלחת ומהנה.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

וידאו

 

שיר אלוני

נולדתי בירושלים, 1984. גרה בתל אביב. כותבת שירים ומופיעה מגיל צעיר, למדתי כל מיני כלי נגינה אבל הכלים העיקריים שלי הם שירה וגיטרה. לפעמים גם על תופים ופסנתר. אחרי שנים רבות של הופעות, תואר בתקשורת וקולנוע, ניסיונות הפקה והתבשלות, הקמתי אולפן הקלטות ביתי ולמדתי במסלול הפקה עצמאי במכללת BPM. כיום אני מפיקה באופן עצמאי את החומרים שלי, אלבום הבכורה שלי "בר" יצא ביוני 2017 מתקלטת מדי פעם, בעיקר פ'אנק מכל העולם ודיסקו מכל הזמנים, מופיעה עם החומרים המקוריים שלי וכעת בונה מופעים מיוחדים עם מוזיקה שאני אוהבת. מנסה לרפא את העולם ואת עצמי, עם המוזיקה. כיום גם מנהלת את ”שדה“- מקום לצמוח בו.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא