כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

ניל יאנג מתנתק מפייסבוק

הזמר והיוצר השקיע 20 אלף דולר כדי להתנתק מהרשת החברתית, כל הפרטים

אם יש דבר אחד שאפשר לומר על הזמר והיוצר ניל יאנג במהלך הקריירה שלו כמעט בת 60 שנה, זה שהוא עומד מאחורי העקרונות שלו. פעם הוא הוציא מאות אלפי דולרים כדי לבצע רי-קול לאלבום מכיוון שהוא לא אהב את המיקס (שהוא אישר קודם לכן), ובדיוק בחודש שעבר הוא תבע את קמפיין הבחירות המחודש של דונלד טראמפ על כך שהוא ממשיך לנגן את שיריו ללא אישור.

כעת, הוא אומר שהוא מוציא 20,000 דולר לחיסול וחסימת הכניסה לאתר הארכיונים שלו דרך פייסבוק וגוגל בגלל המדיניות שלהם ביחס לבחירות הקרובות לנשיאות.

במכתב שיצא הערב אל כל חברי הארכיון של ניל יאנג ברשת הודיעו מנהלי האתר כי הם החלו בתהליך של התנתקות וחסימת הרשתות החברתיות הגדולות דוגמת פייסבוק ומנוע החיפוש גוגל לאתר.

כל מקבלי המכתב התבקשו לשנות את תהליך ההרשמה לאתר ולקבוצת הניוזלטר שהתבססה בין היתר על הרשתות החברתיות.

כך נימקו בארכיון את התהליך המפתיע –
אנו עובדים על פרויקט זה כבר כמה חודשים. ניסיון להתנתק מהפלטפורמה החברתית המושחתת הוא תהליך יקר וארוך זמן עבור הארכיון. עלותנו תהיה כמעט 20,000 $ להתנתקות, תוך התייחסות למנויים שלנו בכבוד, ותקל עליהם ככל האפשר להמשיך איתנו אחרי פייסבוק.
פייסבוק מאפשרת ביודעין פייק ניוז ושקרים במודעות הפוליטיות שלה, בעוד בוטים זורעים מחלוקת בקרב המשתמשים. זריעת התנגדות ותוהו ובוהו במדינתנו באמצעות אינפורמציה פוליטית זה דבר שלא נוכל להתיר. במילים פשוטות, פייסבוק מתערבת בבחירות שלנו.
הכסף שאנחנו מוציאים כדי לצאת מהבלאגן הזה נועד להקל על משתמשי פייסבוק המוערכים שלנו להמשיך ולהשתמש בשירותי הארכיון בפשטות ובבטחה מבלי שפלטפורמת המדיה החברתית תהיה מעורבת בשום דרך.
הארכיון שואף להיות מקום שאוהבי המוסיקה יכולים להשיג את כל המוזיקה של ניל יאנג באיכות הגבוהה ביותר, תוך המשך התעדכנות בחדשות והשקפות מרחבי העולם שאנו רוצים לשתף. אנו בראש ובראשונה פלטפורמת מוסיקה הכוללת את כל מידע הרקע, הסרטים, הסרטונים והקרדיטים הקשורים לכל פיסת מוזיקה שאנו מציגים תוך הצעת איכות האזנה ללא תחרות.

כזכור בשנת 2014 אמור היה ניל יאנג לקיים הופעה בפארק הירקון, המופע המתוכנן בוטל בשל החשש בעקבות מתקפות טילים מרצועת עזה על גוש דן ו מדינת ישראל בכללותה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא