כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ערב עם משינה וברי בקיסריה – יש כרטיסים

חברי להקת משינה הזמינו את ברי סחרוף להתארח בהופעה המתוכננת להיערך באמפי קיסריה בתאריך 6 באוקטובר. מכירת הכרטיסים החלה. כל הפרטים.

כך מבשר יובל בנאי על המופע והאירוח הצפויים: "ברי ומשינה הם שני צבעי יסוד מאותה תקופה במוסיקה הישראלית. וכמו שאנחנו יודעים כשמחברים שני צבעי יסוד מתקבל  צבע חדש. לכן אני מחכה מאד למפגש הזה. בגלל החברות רבת השנים עם ברי, בגלל האמפי המצוין של קיסריה, ובגלל שאני סקרן לגלות מה יוליד המפגש המוסיקלי החזק והמרגש הזה".

בנוסף לברי סחרוף , גם הפעם מצטרפים אל משינה כישרונות מוזיקליים בולטים – בכירת נגני הויולה בארץ, גליה חי, לצידה של הגיטריסטית זהר גינזבורג, שניגנה עם אסף אבידן בסיבוב הבינלאומי שלו. המפיק המוזיקלי המוכשר איתן רז מנגן בתופים אלקטרוניים וכלי הקשה, וכמובן שלושת נשפני העל יאיר סלוצקי (שלום חנוך) , שלומי אלון (דג נחש), ספי ציזלינג (פאנקנשטיין). יחד, משינה הם 11 אמנים שיוצרים מופע חי, חזק ומדויק המשלב משירי האלבום החדש ולהיטים מכל האלבומים בעיבודים חדשים וסוחפים, לצד שירים משותפים עם סחרוף.

 

ואם כבר במשינה והופעות עסקינן הנה כמה ציטוטים שלא היו מביישים איש, הביקורות המהללות:  

"יובל בנאי נראה כמו ההבטחה הגדולה שהוא אמור היה להיות מאז ומתמיד. או במילים אחרות: מיק ג'אגר הישראלי לא סופר אף אחד…"  וואלה

"משינה מצפה עתיד מתוק: אלו שגדלו עליהם כבר מכשירים את הדור שילווה אותם גם בעשור הבא" ידיעות אחרונות

"מופע רווי להיטים שלרגע נראה כמו כישוף" מעריב

"עם צליל עדכני ותוספת של שישה נגנים על הבמה, מדובר במופע בוגר, מקצועי ומהודק"  ישראל היום

"משינה היא סוג של יין איכותי שהזמן עושה לו רק טוב, זה כל הסיפור בשורה התחתונה". הבלוג של יובל אראל

 

מכירת הכרטיסים החלה, כאן.  המחירים מתחילים ב 159 ש"ח עד 349 ש"ח לפי המיקום.

איוונט המופע כאן.

 

קבלו תזכורת והצצה – כך זה היה בפעם הקודמת, לא נגענו, רק צילמנו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא