כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

פסטיבל WOW – ג'ייסון דרולו מארח את סטטיק ובן אל

פסטיבל הפופ קוקה קולה WOW אירח אמש את הכוכב הבינלאומי ג'ייסון דרולו שמצדו ארח את סטטיק ובן אל, לייב פארק בראשל"צ. השדרן והעורך המוסיקלי המיתולוגי טוני פיין הגיע כדי לבדוק שכולם מאזינים…רפורטז'ה.

עיר הנוער – חמישה עשר אלף צעירים מלאו אמש את מתחם לייב פארק במערב ראשון לציון כדי לבלות את הערב אל תוך השעות הקטנות של הלילה עם כמה מהשמות החמים בסצנה המוסיקלית המרקידה. היה זה במסגרת פסטיבל הפופ קוקה קולה WOW.

כמחצית מהחוגגים, וליתר דיוק כ-8000 צעירים וצעירות זכו בכרטיסים לפסטיבל לאחר שהתנדבו ועשו טוב במסגרת פרויקט התנדבות של עמותת "רוח טובה" וקוקה קולה. הערב החל עם שלל מופעי אמנים ותקליטנים ביניהם מצויים כוחות הפופ המקומיים :עדן בן זקן, סקאזי, אליעד נחום שאירח את אקסום ,ערוץ הכיבוד , עדי אולמנסקי , Mr. Black, Lutra ו- Rising Dust  ואחרים.

אולם את גולת הכותרת של הפסטיבל החזיק כוכב הפופ הבינלאומי ג'ייסון דרולו אשר עלה אמש בחצות על  הבמה והרים לשמים את אלפי בני הנוער שהגיעו להופעתו, אך הפתעת הלילה היתה בדמות הזמנתם של הצמד סטטיק ובן אל הבמה לצידו של ג'ייסון דרולו שמצידו נתן להם לבצע ביחד שניים מהשירים הכי אהובים ברפטואר שלהם כאשר הוא מפגין יכולות ריקוד יחד עימם. במהלך המופע ביצע דרולו על הבמה מלווה ברקדניות לוהטות את להיטיו הגדולים שכבשו בשנים האחרונות את העולם כולו : Wiggle ,swalla , talk dirty ועוד.

הפסטיבל הופק בידי קבוצת בלוסטון ולייב ניישן ישראל.

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא